מפרסם: מורן פז יחסי ציבור
תאריך: 23/04/2012 16:24
נושא: מוזיקה
הודעה לעיתונות

The Mars Volta - שני, 11/6, האנגר

הרכב העל של יוצאי At the Drive-In, עומר רודריגז-לופז וסדריק ביקסלר-זאבלה, שהגדיר מחדש את גבולות הפרוגרסיב-רוק, מגיע לארץ לראשונה להופעה אחת בלבד
שני, 11/6, האנגר 11

הרכב הפרוגרסיב רוק המוערך The Mars Volta יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות אירופאי המלווה את יציאת אלבומם החדש Noctourniquet. זהו ביקור ראשון בישראל ל The Mars Volta שאוחזים בקהל מעריצים רחב בארץ.
The Mars Volta הוקמה ב 2001, לאחר שעומר וסדריק פירקו את הלהקה המצליחה At the Drive-In ופנו לדרך חדשה. ההרכב החדש שכלל את השניים ונגנים נוספים מתח את הגבולות המוזיקליים לחלוטין ושילב השפעות של הארדקור, רוק פסיכדלי ופרי-ג'אז.

אלבומם החדש Noctourniquet, שיצא במרץ האחרון, הוא אלבום קונספט עם תכנים מהמיתולוגיה היוונית, ומשיר הילדים האנגלי Solomon Grundy.

חברי ההרכב שבסיסו באל-פאסו טקסס, הודיעו על איחוד הלהקה המיתולוגית At The Drive-In בינואר האחרון. הלהקה נחשבה לאחד מההרכבים המשפיעים ביותר בז'אנר הפוסט-הארדקור והתפרקה בשנת 2001 לאחר שעומר וסדריק החליטו כי עליהם להתנסות ולחקור סגנונות פרוגרסיביים יותר.
על הבאתם לארץ אמונה חברת פלאג הפקות, שהביאה לישראל את הופעותיהם של מארק רונסון, אינטרפול, פיטר הוק, ג'יין בירקין, סימפל פלאן ועוד.

The Mars Volta
שני, 11/6, האנגר 11
מחירים: 279 ש''ח
300 הכרטיסים הראשונים: 249 ש''ח (300 ראשונים), לחברי פלאג בפייסבוק: 229 ש''ח
לכרטיסים: ''לאן'' - http://www.leaan.co.il
או 03-5270545

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מורן פז יחסי ציבור.