גלריית OutStanding מושב גן הדרום
גלריית OutStanding מושב גן הדרום
הודעה לעיתונות

OutStanding מציגה ריהוט גן חדש בהשראת שנות ה-50 וה-60

ברוח סגנון העיצוב שאפיין את שנות ה-50' וה-60', גלריית Outstanding מציגה את Vintage Garden, סדרת פריטי חוץ לגינה ולמרפסת בקווים גיאומטריים עם טאצ' מודרני על-ידי שילוב גימורים מעוגלים.
הסדרה מכילה מערכות ישיבה מעוצבות, מיטות שיזוף ופריטים נלווים העשויים ראטן עם סיבי VIRO 100% HDPE (פוליאתילן בעל צפיפות גבוהה). בין הפריטים הבולטים, מערכת הישיבה המודולארית מדגם "קוסטלו" הכוללת שני שולחנות קפה, שלוש ספות ושש יחידות אישיות, מתאימה לאירוח של עד 15 אנשים וניתנת לשינויים עיצוביים – בהתאם לצורך. המערכת עוצבה על-ידי שילוב בין קווים ישרים וגיאומטריים לבין גימורים מעוגלים, המשווים לה מראה מודרני יותר. כמו כן, פריט בולט נוסף הוא סט האירוח מדגם "בוסתן" הכולל שלוש כורסאות ושולחן קפה, שנדמה ונלקח מהסלון הישן של סבתא והוסב להיות ריהוט חוץ. לכורסאות בסט רגליים אלכסוניות, המאפיינות את עיצוב חללי האירוח בשנות ה-50', וקימורים מעוגלים המשלימים את המראה התקופתי.
כל הפריטים בקולקציה זמינים במבחר רחב של 36 בדים וצבעים שונים כך שיתאימו לכל גינה, עשויים ראטן ובעלי הגנת UV ברמה הגבוהה ביותר לסינון קרינה ולעמידות בפני השמש והאקלים הישראלי.

www.outs.co.il

OUTSTANDING גלריית
מושב גן הדרום
1700-707-600

גלריית OUTstanding במושב גן הדרום משתרעת על פני שטח רחב של כ-500 מ"ר, כאשר מערכות הישיבה והריהוט המעוצבים פזורים ברחבי הגלריה ובשטחים הפתוחים הסובבים לה, כך שהמבקרים נהנים מאווירה פסטורלית וכפרית, כזו המעלה רצון להעתיקה לגינתם הפרטית.
בגלריה מוצגים מגוון פתרונות ריהוט מעוצבים לגן, כמו מערכות ישיבה, פינות קפה, שולחנות אוכל, ברים, מיטות שיזוף, נדנדות, ועוד אביזרים ואקססוריז דקורטיביים נלווים לגן. כל הפריטים עשויים משילוב חומרי גלם איכותיים בהתאמה לאקלים הישראלי, וביניהם: עץ, ראטן, אלומיניום ובדים בעלי הגנת UV ברמה הגבוהה ביותר העמידים בפני שמש וגשם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Maxi מדיה - מערכות שיווק ויחסי ציבור.