מפרסם: חנן זיסו תקשורת
תאריך: 01/07/2012 09:06
נושא: פרסום ושיווק
המקצוענים
המקצוענים
הודעה לעיתונות

חברת "המקצוענים" השיקה קמפיין אינטרנטי בשווי של מאות אלפי שקלים.

אתר "המקצוענים" www.pro.co.il, השיק קמפיין פרסומי רחב היקף לציון הלקוח ה- 5,000 שנעזר במוקד הגישור של החברה. מטרת המוקד יישוב מחלוקות בין צרכנים לבעלי מקצוע.

"מטרתו של הקמפיין היא הגברת המודעות לעובדה שלכל ישראלי יש את הזכות לקבל שירות מצוין- לא פחות. צרכן שמשלם על שירות לא צריך להילחם כדי לקבל את המגיע לו, ולמרבה הצער פעמים רבות זה המצב בארץ", אומר ארז סתר, מייסד ומנכ"ל החברה ומוסיף:

"מוקד הגישור הוא קו תקשורת ישיר שפתחנו לצרכן הישראלי. מטרתו לאפשר לנו לעמוד לצד הצרכן ברגעים בהם הוא נאלץ להתמודד מול בעל מקצוע שלא סיפק שירות הולם או גבה ממנו סכום לא סביר בעבור העבודה שביצע. אנחנו נחושים להבהיר לצרכן שהוא לא לבד וכי מאחריו עומד גוף מקצועי, אמין וחזק שדורש שיקבל את הטוב ביותר."

"פלטפורמות רבות מאפשרות לצרכן הישראלי לאתר את בעל המקצוע הדרוש לו, אך רק 'המקצוענים' נותנים מענה אמיתי לצרכן במידה ויש בעיה אחרי ביצוע העבודה ", ממשיך סתר ואומר: "מדובר בתחום לא פשוט, שסבל מהרבה מאד חאפרים לאורך שנים. הרעיון העומד בבסיס חברת המקצוענים מיום הקמתה בשנת 2003, הוא ליצור מקום אחד שמאפשר מציאת בעל מקצוע לבית בראש שקט".

הסיסמא המלווה את הקמפיין "המקצוענים - יש על מי לסמוך!", עומדת בבסיס האסטרטגיה השיווקית של החברה לשנת 2012.

חזון החברה, "אנשים סומכים על אנשים", מקפל בתוכו את ה"אני מאמין" שלנו, לפיו במערכת היחסים המשולשת בין הצרכן, בעלי המקצוע והמקצוענים, קיימת אחריות הדדית שעקרון ה"לסמוך" עובר בתוכה כחוט השני", מדגיש סתר "בעלי המקצוע המופיעים במקצוענים עוברים תהליכים של סינון ובקרה שוטפת על איכות השירות, ואנו מקפידים להוקיע מתוכנו בעלי מקצוע שלא נותנים שירות ראוי או מגלים חוסר הוגנות כלפי הצרכנים. למרות זאת, עדיין צצות לעיתים בעיות ואי הסכמות בין בעלי מקצוע לצרכנים. אם צרכן מרגיש שהעבודה בעבורה שילם לא בוצעה בשלמות או שגבו ממנו יותר מדי כסף בגינה, מגיע לו לקבל את כספו בחזרה".

"מציאות בה כל אחד יעשה את המקסימום האפשרי כדי באמת להיות בסדר, בעולם בעלי המקצוע כמו גם בעולמות נוספים, אינה אוטופית. אני בטוח שככל שנחתור להפיץ ערכים של הוגנות ויושר בעולם הפרטי ובעולם העסקי, ייטב לכולנו. אני מקווה ומאמין שזה אפשרי".

נוסף לאתר האינטרנט pro.co.il ולאפליקציה הסלולארית, מפיצים "המקצוענים" מדריכים מודפסים אל מפתן דלתם של מעל מיליון בתי-אב בישראל, לפי פילוח אזורי".

משרד הפרסום: עצמי
סמנכ"ל שיווק: יפעת צימרמן
יחסי ציבור: חנן זיסו תקשורת

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- חנן זיסו תקשורת.