מה עומד בין ספי בן יוסף - רב מטיילים, עיתונאי, ופרזנטור של ישראכארט לבין הגורילות בארצו של אידי אמין?
בתמונות:
ספי בן יוסף, רב-מטיילים, עיתונאי ופרזנטור ישראכארט לענייני טיולים, קורקע שלא באשמתו לישראל החודש. הוא התכונן להוביל קבוצה למפגש עם גורילות אנושיות באוגנדה (ה"גורילות בערפל") וגם לנופף לשלום למטוס אייר-פרנס הנטוש, מאז המבצע בשדה התעופה אנטבה שבאוגנדה, אלא שאחד המטיילים קרא באינטרנט על התפרצות של המחלה אבולה באפריקה, וכל הקבוצה קיבלה רגלים קרות.
להלן תגובתו.
"היות שידיעותי המדיציניות מתחילות ומסתיימות באקאמול, בטיפות אף, בצרות של אמא שלי ובמשחה נגד פטריות לאצבעות של אחד מכלבי ז"ל, ולמרות שאבולה היא בהחלט שם מסתורי ומאיים, שאלתי מומחים גדולים ומצאתי, שמחלת האבולה המחרידה לא מועברת באמצעות יתוש, כפי שמדענים שונים סברו עד לא מזמן, אלא, ממש לפי השמועה - באמצעות הדבקה מאדם לאדם.
אבל את מי מעניין שממלריה ומרעב מתים שם יותר מפי עשרה אנשים מאשר מאבולה ?
"מהומת האבולה" כבר נרגעה ולא שמענו עליה מאומה כבר שבועיים; אך למי אכפת, שבגלל הפחדים יורדים לטמיון כל מאמצי האוגנדים לאושש את ארצם ולהפוך אותה למחוז תיירות (עד כדי התאפקות מציד הגורילות לצורכי מאכל).
יכול להיות שהמטיילים פוחדים בכלל מרוחו של אידי אמין...?


