קייטנת הבישול של תנובה 4. צילום: דר משיח
קייטנת הבישול של תנובה 4. צילום: דר משיח
הודעה לעיתונות

מחפשים פעילות עם הילדים בבית? גלשו, בשלו ותיהנו!

תנובה מזמינה ילדים והוריהם
לקייטנת הבישול של תנובה באתר האינטרנט החדש שלה

מתחם פעילות חוויתי הכולל: סרטוני וידאו של מתכונים מותאמים לבישול עם הילדים, רעיונות יצירתיים, טיפים לבישול ועוד

מתחם חדש עולה באתר האינטרנט החדש של תנובה - קייטנת בישול וירטואלית הכוללת מתכוני וידיאו בהם מבשל השף יוסי אלסברג, יחד עם ילדים, מגוון מנות ראשונות, עיקריות וגם קינוחים.

במתחם ניתן למצוא מתכונים כתובים של מאכלים טעימים – שאושרו על ידי דיאטניות כבריאים לילדים - לבישול משותף של ההורים והילדים. כל המתכונים המוצעים מתאימים לבישול משותף של הורים וילדים בגילאי 4-13 וכוללים הוראות נפרדות לחלקו של ההורה בבישול, ולחלקו של הילד בבישול, כך ששניהם לוקחים חלק פעיל בעשייה.

בנוסף, תוכלו למצוא טיפים מנצחים של הדיאטנית רותי אבירי- "איך ניתן לעבור את חופשת הקיץ בתזונה בריאה" ומאמר על יתרונות שילובם של ילדים בתהליך הבישול ובמלאכת הכנת האוכל.

אתר תנובה עלה לאוויר באפריל 2012 ונושאו תזונה בריאה לפעוטות, ילדים ונוער. האתר מציע לגולשים מגוון כתבות תזונה, מתכונים בריאים, טיפים של דיאטניות ותשובות לשאלות בנושאי תזונת ילדים.
בנוסף, האתר מציע כלי תזונה ייחודי וראשוני בתחומו להורים- "תפריט ילדים אישי"- המאפשר להורים לבנות לילדיהם תפריט שבועי דיגיטלי בהתבסס על המאכלים שהם אוהבים.

שילובם של הילדים במלאכת הבישול מהווה זמן איכות נפלא לבני המשפחה, תורם ליצירתיות ולביטחון העצמי שלהם ומגביר מודעת לתהליכי הכנת המזון ולחשיבות ההשקעה בו, "קייטנת הבישול של תנובה" משלבת את היתרונות הללו יחדיו.

הקייטנה עולה לאוויר ביום רביעי ה-08.08.12 באתר "תנובה":
http://www.tnuva.co.il/Chef-Kids/Pages/Home.aspx

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.