מפרסם: מורן פז יחסי ציבור
תאריך: 27/08/2012 10:37
נושא: מוזיקה
הודעה לעיתונות

שגעת LMFAO לישראל!

ההיסטריה מגיעה לישראל!

Redfoo of LMFAO And The Party Rock Crew

היכל נוקיה 02/10
בשיא ההצלחה: הופעה ראשונה בישראל!
LMFAO, הוא אחד ההרכבים המצליחים ביותר בעולם, ששיריהם הפכו ללהיטי ענק בארץ ובעולם, ביניהם "Party Rock Anthem" (שעומד על כמות בלתי נתפסת של 473,360,600 ציפיות),
"Sexy And I Know It" ו- "Sorry for Party Rocking.
Redfoo מנהיג LMFAO, יחד עם הרכב ענק של להקה ורקדנים, יגיעו באוקטובר להופעה יחידה בהיכל נוקיה.

צמד האלקטרופופ האמריקאי LMFAO הוקם ב-2006 בלוס אנג'לס. הסינגל הראשון שלהם, "I'm In Miami Bitch" יצא בסוף 2008 זכה להצלחה גדולה בזכות רימיקס של דייוויד גואטה. ב 2010 השתתף הצמד בשירו של דייוויד גואטה, "Gettin' Over You", שהפך למגה להיט בינלאומי. האלבום השני של ההרכב "Sorry for Party Rocking" יצא באמצע 2011. הסינגל הראשון מתוכו "Party Rock Anthem", בהשתתפות הזמרת הבריטית לוריין בנט, הוא אחד ההמנונים הגדולים של התקופה בעולם והפך לשיר חובה בכל המועדונים, המסיבות והמצעדים ברחבי העולם. הלהיט כיכב במצעד הבילבורד האמריקאי ושהה 6 שבועות רצופים במקום הראשון במצעד הסינגלים עם מכירות של מעל 10 מיליון סינגלים. אחר כך כבש ההרכב את המצעדים בעולם עם הלהיט הענק "Sexy And I Know It". בפברואר השנה LMFAO הופיעו לצד Madonna בהופעת מחצית משחק הסופרבול ויצרו את הרמיקס ללהיט שלה "Give Me All Your Luvin'".

ההצלחה של LMFAO לא פסחה על ישראל: השירים שלהם הפכו להיטים בתחנות הרדיו ועל רחבות הריקודים. מספר קבוצות שונות ברשתות חברתיות פועלות מזה זמן למען הגעת הלהקה לארץ.

לישראל יגיע מייסד ההרכב Redfoo עם ה Party Rock Crew. סך הכל יגיעו 35 מופיעים, חברי להקה, רקדנים ואנשי צוות. על ההפקה אחראית חברת "פלאג" שבין השאר הביאה לארץ את מארק רונסון, סוויד, אינטרפול ועוד, ומפיקה את פסטיבל לולפלוזה ישראל.
ג', 2/10, פתיחת דלתות: 20:00, כרטיסים: 150 – 350 ש"ח, כרטיסי VIP: 449 ש"ח
מכירת כרטיסים, פלאג וקופות תל אביב:
https://www.tixwise.co.il/he/pluglmfao
http://www.2207.co.il/
לכרטיסי VIP
https://www.tixwise.co.il/he/pluglmfaovip

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מורן פז יחסי ציבור.