מפרסם: דורן תקשורת
תאריך: 05/09/2012 10:42
נושא: חינוך
משה אגרט, מנכ"ל עת הדעת (צילום יח"צ)
משה אגרט, מנכ"ל עת הדעת (צילום יח"צ)
הודעה לעיתונות

חברת עת הדעת ממשיכה להתרחב בחו"ל: חתמה על חוזה ליישום פלטפורמת ההוראה הדיגיטאלית ללימוד אנגלית בקוריאה

Time To Know ('עת הדעת') ממשיכה להתרחב בחו"ל:
חתמה על חוזה נוסף ליישום פלטפורמת ההוראה הדיגיטאלית ללימוד אנגלית בקוריאה

Time To Know ('עת הדעת'), חלוצה עולמית בשוק פלטפורמת ההוראה הדיגיטאלית, מודיעה על חתימת הסכם לשיתוף פעולה עם חברתDoosan Dong-A הקוריאנית, לצורך הטמעת מערכת הוראה דיגיטאלית ללימוד אנגלית בשוק הלימוד הפרטי בקוריאה.
Doosan Dong-A הנה המוציאה לאור המובילה בשוק ספרי הלימוד בקוריאה וכן מפעילה מאות מרכזי לימוד ובתי ספר פרטיים ברחבי דרום קוריאה. החברה מחזיקה בכ-35 אחוז משוק הלימוד הפרטי, עם היקף מכירות של מעל 200 מיליון דולר בשנה. Doosan Dong-A הנה חברת בת של תאגיד Doosan, ענקית בנייה ותעשייה כבדה מהעשירייה המובילה בקוריאה.

במסגרת שיתוף הפעולה תרשת Doosan Dong – A את בתי הספר הפרטיים בפלטפורמת הלימודESL (English as a Second Language) לילדים עד גיל 12. תכנית ה-ESL של Time To Know נבחנה ויושמה בהצלחה בקרב בתי ספר בישראל וארה"ב, ונחשבת כיום לאחת מהתכניות המובילות בתחום הלמידה המתוקשבת בעולם.
החברה מצפה לנתח שוק משמעותי תוך מספר שנים ממודל של חלוקת רווחים מתקבולי שכר הלימוד של התלמידים וממכירת עזרים נלווים. במסגרת שיתוף הפעולה, תספק Time To Know את הפלטפורמה והתכנים, ועל ההפצה תהיה אחראית החברה הקוריאנית, שהקימה מחלקה ייעודית למטרה זו.

יצוין כי לפני כשבועיים הודיעה "עת הדעת" על הסכם משמעותי נוסף לשיווק פלטפורמת הלימוד הדיגיטלי שלה בחו"ל. Time To Know הודיעה כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה בלעדי עם המו"ל המוביל בארה"ב McGraw-Hill Education, לצורך פיתוח והפצה של מערכת הוראה דיגיטאלית לבתי הספר בארה"ב.

לדברי משה אגרט מנכ"ל Time To Know ('עת הדעת'), "אנו שמחים על חתימת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם Doosan הקוריאנית ומברכים על כך שבחרה בפתרון הטכנולוגי של Time To Know ללימוד אנגלית כשפה שניה (ESL). תוכנית ה- ESL פותחה בעת הדעת ומביאה את תפיסת הלימוד המודרני בעידן הדיגיטלי. התכנית מאפשרת לקיים שגרת לימודים מבוססת מחשב אישי במסגרת "כיתה חכמה", מעצימה את המורה ומעניקה תמונת מצב בזמן אמת על קצב ההתקדמות של כל תלמיד ותלמיד. הסכם זה שבא לאחר ההסכם עם McGraw Hill הענקית האמריקאית תואם את התוכנית האסטרטגית של החברה להמשיך ולהוביל את פתרון הפלטפורמה הדיגיטלית בשוק החינוך בעולם."

עו"ד עמיחי עורקבי, קונסול הכבוד של קוריאה בישראל שחיבר בין החברות וליווה את ניהול המו"מ הוסיף "מדובר בציון דרך חשוב והבעת אימון בפלטפורמה החדשנית של עת הדעת, במיוחד כשמדובר במדינה כמו קוריאה בה נושא החינוך אינו יורד מסדר היום הלאומי, ותלמידיה ממוקמים בראש טבלת הציונים במבחני פיזה."

אודות Time To Know ('עת הדעת')

Time To Know ('עת הדעת') הוקמה בשנת 2006 עם מטרה לקדם את פני החינוך בארץ ובעולם בהתאמה לצרכי המאה ה-21. החברה מקדמת פתרונות למידה מקצועיים ומקיפים שנועדו לייעל את ההוראה והלמידה בעידן הדיגיטלי. תכני הלימוד של Time To Know במקצועות המתמטיקה והשפות עומדות בסטנדרטים חינוכיים בינלאומיים. פלטפורמת עת הדעת מיושמת ב- 50 בתי ספר בארה"ב, ובלמעלה מ- 100 בתי ספר בישראל. פלטפורמת Time To Know שימשה כאחת משלוש הפלטפורמות הנבחרות בתכנית New York City's Innovation Zone (iZone). ב-2011 זכתה החברה בשני פרסי Ed-Tech כספקית תוכן מובילה וכחברה מובילה בתחום פתרונות טכנולוגיים חדשים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורן תקשורת.