מפרסם: דורן תקשורת
תאריך: 10/09/2012 10:52
נושא: מובייל
מכשיר טלפון של Grandstream
מכשיר טלפון של Grandstream
הודעה לעיתונות

TNN טלקום תפיץ בישראל את מוצרי Grandstream מארה"ב

TNN טלקום תפיץ בישראל את מוצריGrandstream מארה"ב:
פתרונות טלפוניה, וידאו ואבטחה מתקדמים מבוססי IP

TNN טלקום (מקבוצת רפק (חתמה על הסכם הפצה עם חברת Grandstream - יצרנית אמריקאית מובילה ואיכותית של פתרונות טלפוניה, וידאו ואבטחה מתקדמים מבוססי IP.
במסגרת ההסכם, TNN תפיץ בישראל את כל מגוון מוצרי Grandstream, כולל ציוד קצה ומכשירי טלפון IP עם תמיכת וידאו וקול באיכות HD, מתאמים לטלפוניית IP, מצלמות אבטחה ודוחסי וידאו. המוצרים מיועדים לכסות את כל צרכי הטלפוניה והאבטחה לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים.

עודד גולן, סמנכ"ל מכירות בכיר ב- TNN טלקום, אומר: "שיתוף הפעולה עם Grandstream יתרום לשיפור יכולתה של TNN להציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים איכותיים בתחום ציוד הקצה ,טלפוניה ואבטחה. המוצרים גם ישתלבו בפתרונות Broadsoft ו- Sonus המיוצגים ומוטמעים ע"י TNN וכן בפתרונות משולבים לתקשורת עסקית מתקדמת. כל זאת במחירים אטרקטיביים ובליווי הידע והתמיכה המקצועיים של צוות החברה".

TNN טלקום מתמחה במתן פתרונות תקשורת מתקדמים ומספקת ציוד תקשורת ומולטימדיה מתקדמים לחברות התקשורת, תאגידים, לקוחות עסקיים, צה"ל ומערכת הביטחון. לחברה יכולות מוכחות וניסיון עשיר באספקת מגוון רחב של מוצרים מתקדמים ממיטב היצרנים המובילים בעולם, ופתרונות משולבים עתירי ידע בתחומי התקשורת והמולטימדיה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורן תקשורת.