מפרסם: ספוט תקשורת ואסטרטגיה
תאריך: 10/09/2012 11:20
עדכון: 10/09/2012 11:34
נושא: תיירות
גיאורגיה, לרגעים הטובים ביותר של חייך
גיאורגיה, לרגעים הטובים ביותר של חייך
הודעה לעיתונות

גיאורגיה מצפה לתייר הישראלי

משרד התיירות הגיאורגי יוצא בקמפיין פרסומי רחב היקף בישראל, הכולל מדיה בערוצים 2 ו- 10, קמפיין אינטרנטי, מודעות בעיתונות, שלטי חוצות, קמפיין יחסי ציבור, רשתות חברתיות ועוד, כדי לחשוף את האטרקציות הרבות שמציעה גיאורגיה לקהל הישראלי.
הקמפיין מובל על ידי משרד "ספוט תקשורת ואסטרטגיה"

גיאורגיה מזמינה את התייר הישראלי לבקר ולהכיר את השפע התיירותי של המדינה. משרד התיירות הגיאורגי רואה בתייר הישראלי פוטנציאל תיירותי בעל ערך רב והוא משקיע רבות לטובת חשיפת המדינה בפניו. בימים אלו יצא לדרך קמפיין פרסום רחב היקף בישראל שימשך עד סוף השנה הנוכחית, שנת 2012.

הקמפיין יכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים באתרי אינטרנט מרכזיים, בעיתונות הכתובה ושילוט חוצות מאסיבי. פעילות המיתוג והחשיפה של גאורגיה בישראל תנוהל על ידי משרד "ספוט תקשורת ואסטרטגיה" בבעלותם של און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן.

תחת הסלוגן "גיאורגיה - לרגעים היפים ביותר של חייך" יחשוף הקמפיין בפני הקהל הישראלי את האטרקציות התיירותיות הרחבות שמציעה גאורגיה. הקמפיין יתרכז באלמנטים תיירותיים המועדפים על התייר הישראלי, כמו גם ביכולת לבחור את מסלול התיירות המועדף עליו וליהנות מהמיטב של העולמות השונים שחושפת גאורגיה למבקרים בה, הכולל חיי לילה תוססים ובתי קזינו בעיר טביליסי, נופים בתוליים, מגוון אטרקציות באתרי קיץ וחורף (סקי), טיולי אקסטרים, יין ואוכל גיאורגי ותרבות רבת שנים של הכנסת אורחים.

בשנים האחרונות הפכה גיאורגיה לשם החם בעולם התיירות הבינלאומי ותפסה גאורגיה את מקומה כיעד תיירותי מתחזק בעיני התייר הישראלי. אך למרות האטרקטיביות של גאורגיה ואתרי התיירות הייחודיים שבה, היקף הנוסעים למדינה עדיין אינו משתווה לנתונים המקבילים ביעדי הנופש הבולטים של התייר הישראלי - כמו יוון וטורקיה, ולכן החליט משרד התיירות הגיאורגי לכוון משאבים ליצירת קמפיין חשיפה נרחב של גאורגיה בישראל.

מאיה סידשמונידז'ה, ראש לשכת התיירות הלאומית של גאורגיה: "גיאורגיה ומדינת ישראל חולקות היסטוריה של ידידות ארוכת שנים. על כן, השוק הישראלי הוא בעל חשיבות מיוחדת בעבורנו ויש לנו הערכה רבה לעניין ההולך וגדל של התיירים הישראלים בגיאורגיה. אנחנו מרוצים מאוד מהעובדה שמספר התיירים הישראלים המגיעים לגיאורגיה נמצא לאורך השנים בעליה מתמדת ומאמינים כי הקשרים בין המדינות ימשיכו ויתחזקו אף יותר".

סידשמוניגד'ה מוסיפה: "יצרנו מגוון של מוצרים תיירותיים, בתחומי עניין שונים, דוגמת קולינריה ויין, טיולים אתגריים, תרבות, כמו גם תיירות חורף וקיץ, מוצרים אשר אנו מאמינים שיתנו מענה לתחומי העניין השונים של המטיילים הישראליים. מדינתנו מקדמת בברכה את התיירים הישראלים שיבואו לגיאורגיה בכדי לחוות בה את הרגעים המרתקים ביותר של חייהם ואני מאמינה כי הקמפיין הפרסומי יסייע עוד יותר בקידום העניין ההולך וגובר של האוכלוסייה בישראל בגיאורגיה, ביופייה, באנשיה ובתרבותה".

און לוי, מבעלי ספוט תקשורת ואסטרטגיה: "גיאורגיה היא מדינה קסומה שעדיין לא נחשפה במלוא הדרה לתייר הישראלי. אין לנו ספק שמדינה המשלבת נופים קסומים, חיי לילה סוערים ואנשים חמים ומכניסי אורחים יהווה יעד אטרקטיבי לקהל הישראלי. קמפיין הפרסום יעניק טעימה קטנה מהקסם הגיאורגי ואני מאמין שבעתיד, התייר הישראלי יחווה את גיאורגיה מקרוב ".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספוט תקשורת ואסטרטגיה.