מפרסם: דורן תקשורת
תאריך: 27/09/2012 08:29
נושא:
הודעה לעיתונות

דוראד אנרגיה בחרה בחברת Prodware להקמת פתרון ERP בהיקף של מיליוני שקלים

דוראד אנרגיה בחרה בחברת Prodware להקמת פתרון ERP בהיקף של מיליוני שקלים

חברת Prodware, המתמחה ביישום מערכות ERP, CRM ו- Sharepoint של מיקרוסופט, זכתה בפרויקט להקמת מערכת ERP מבוססת Dynamics AX של מיקרוסופט, בשילוב מערכת בילינג מתקדמת לניהול חיובים, בעולם התשתיות – Prod’Utilities , המבוססת על מערכת MECOMS של חברת Ferranti, אותה מייצגת פרודוור בישראל. הפרויקט, המוערך כפרוייקט יישום של Dynamics AX הגדול בישראל, ימשך כשנה והיקפו נאמד במיליוני שקלים.

יצרנית החשמל הפרטית - דוראד אנרגיה - מקימה מדרום לאשקלון, תחנת כח פרטית מבוססת גז טבעי, המיועדת להפיק כ-840 מגה-ואט, המהווים כ 7% מתצרוכת החשמל של ישראל. דוראד, הנמצאת בשלבים מתקדמים של הבנייה, כבר חתמה על הסכמים למכירת חשמל לארגונים מובילים במשק הישראלי, בינהם: מקורות, אסם, משרד הביטחון, רשת מלונות ישרוטל ופתאל ועוד.
מערכת ה- ERP של מיקרוסופט בשילוב עם מערכת Prod’Utilities יאפשרו לדוראד לנהל את כל מגוון התהליכים העסקיים, לרבות: חיוב צרכנים, מכירת חשמל לרשת החשמל, ניהול ספקי גז, הליכי התחשבנות מורכבים עם חברת החשמל, ניהול ספקי תחזוקה ותפעול של תחנת הכח ועוד.

Prod’Utilities המבוססת על מערכת MECOMS של חברת Ferranti הבלגית נתפסת בעולם כפתרון עולמי מוביל בתחום תשתיות האנרגיה והמים וכוללת Best Practices ייעודיים לביצוע עסקאות, כמו גם, הצגת מערך תעריפים גמיש, בהתאמה לנתוני זמן ועומס, חיבור למונים, הולכת חשמל ואיבודים, הולכת מים ודליפות, הנחות יחודיות ועוד.

רוני מורן, מנמ"ר דוראד: "משק החשמל בישראל עובר בשנים האחרונות שורה של רפורמות, הנתמכות ברגולציה מורכבת המכתיבה התאמה של תהליכים עסקיים. תמיכה בתהליכים אלו מהווה את אחד האתגרים הניצבים בפני מערך ה- IT של דוראד. מדובר ביישום ראשון מסוגו של מערכת מידע התומכת ברגולציה הנתונה לשינויים ובכך ממצבת את דוראד בחזית יצרני החשמל הפרטיים בשוק המקומי".

"הבחירה במערכת המשולבת - Dynamics AX ו- Prod’Utilities - נעשתה לאחר בחינה מדוקדקת של פתרונות מקבילים, על ידי חברת היעוץ IT Solutions , המלווה את דוראד בהקמת מערך המידע שלה. הפתרון הנבחר יאפשר לדוראד את הגמישות הנדרשת בשוק רגולטורי משתנה, אנו מאמינים שיישום המערכת יקנה לארגון ייתרון מובנה בהצעות שיווקיות ייעודיות המותאמות ללקוחותינו. Prodware ישראל – כחברת בת של Prodware העולמית, נבחרה ליישום המערכת בשל ניסיונה הרב ביישום מערכת Dynamics AX כמו גם בשל הפריסה הבינלאומית הרחבה שהיא מציגה" הוסיף מורן.

תמי זיתן, מנכ"ל משותף ב- IT Solutions: "מדובר בפרויקט לאומי המחייב הבנה מעמיקה של צורכי הלקוח ומציאת פתרון הולם ליישום הצרכים הייחודיים. בחרנו בפתרון אינטגרטיבי הכולל מודול לחיוב ולהתחשבנות, העומד בתנאי הרגולציה".

איציק ג'יני, מנכ"ל פעילות ה- ERP של Prodware ישראל: "הזכייה של פרודוור בפרויקט מבססת שני תחומים חשובים, בהם החברה מבקשת להתרחב: תשתיות אנרגיה וחשמל ותשתיות מים. לאחרונה גם חתמנו על הסכם עם חברת Ferranti, מובילה עולמית בתחום ה- Utilities ואנו מאמינים מאוד במוצר הבילינג שלהם. הזכייה בפרויקט מעידה על כך שהפתרון שאנו מספקים ללקוחותינו הוא אמין, יעיל וגמיש וכי מיטב היועצים בשוק מאמינים ביכולות הגבוהות של AX להשתלב בארגונים גדולים בישראל, כפי שמקובל בעולם".

יוסי חיימוב, מנכ"ל Prodware ישראל: "הזכייה הזו, בפרויקט ענק שכזה, ממצבת את פרודוור כשחקן מוביל ביישום פתרונות עסקיים לשוק ה- Enterprise. אנו גאים שחברה בסדר גודל כזה, בחרה בנו ואנחנו בטוחים כי הפתרון שנקים ונטמיע בדוראד יהלום בצורה הטובה והיעילה ביותר את היעדים ואת הדרישות העסקיות של החברה".

אודות Prodware

חברת Prodware העולמית היא אחד האינטגרטורים הגדולים בעולם בתחום ה- CRM וה- ERP מסדרת Dynamics של מיקרוסופט. לחברה ניסיון של למעלה מ- 1,250 הטמעות של מערכות, בכל המגזרים, ברחבי העולם. בשוק הישראלי זכתה החברה 8 שנים ברציפות בפרס ה- Inner Circle היוקרתי של מיקרוסופט, המוענק לאחוזון העליון של שותפי מיקרוסופט Dynamics בעולם, כאות הצטיינות על הישגים מתמשכים. פרודוור ישראל היא שותף ה- Dynamics הגדול בשוק הישראלי, ומעסיקהלמעלה מ- 100 מומחים בתחום אינטגרציית מערכות IT , CRM, ERP, SharePoint, .NET, תשתיות ואבטחת מידע. במהלך השנה אחרונה, החברה גייסה לשורותיה את המומחים המובילים בישראל בתחומים אלו וממשיכה לצמוח בקצב גבוה. לפרודוור מעמד ייחודי שלGSI Integrator) (Global System מטעם מיקרוסופט.
www.prodware.co.il

אודות IT Solutions

חברת IT Solutions הינה אחת מחברות הייעוץ המוערכות בתחום מערכות המידע ומדורגת על ידיSTKI כאחת מחברות הייעוץ המובילות בארץ.
החברה מתגאה בכך שהיא חברת ייעוץ "אחרת" המאמינה שתהליך ליווי והטמעת מערכת מידע הינו תהליך קריטי לארגון ולכן , בכל פרויקט בו החברה מעורבת היא רואה עצמה כחלק אינטגראלי מהארגון ופועלת בשקיפות ובשותפות מלאה איתו , כאשר מטרתה המרכזית היא לספק ללקוח , במסגרת האילוצים שלו את הפתרון המיטבי עבורו.
חברת IT Solutions הוקמה בשנת 2006 על ידי תמי זיתן ועידית לסר אשר מנהלות את החברה במשותף לפי מתודולוגיית עבודה ייחודית שבנו ומובילות אותה למצוינות והצלחה.
בחברה מועסקים כ- 30 מנהלי פרויקטים בכירים, אשר בעברם המקצועי יכולות ניהול מוכחות בנוסף לידע טכנולוגי רב, כך שהלקוח יכול ליהנות מניסיונם העשיר, הן בפן העסקי והן בפן הטכנולוגי. מנהלי הפרויקטים מבצעים את העבודה בפועל בעצמם והם אלו העומדים בקשר ישיר ורציף עם הלקוח , עד לסיום הפרויקט.
לחברה מגוון רחב מאוד של לקוחות בעולמות ההיי טק , הביטוח , השירותים , הפיננסי , התקשורת , תשתיות הכבישים, הייצור , משרדי הממשלה , הרכב, הקמעונאי האקדמי , חברות בינלאומיות ונדל"ן.

בין הפרויקטים שנסגרו לאחרונה, נחתמו חוזים עם קבוצת עזריאלי, שופרסל, מפעל הפיס.
לאתר החברה: www.it-solutions.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורן תקשורת.