מפרסם: דורן תקשורת
תאריך: 27/09/2012 10:09
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

רד האט מדווחת על תוצאות רבעון שני 2013: גידול של 15% בהכנסות ל- 323 מ' דולר

ההכנסות: 323 מיליון דולר, גידול של 15% בהשוואה שנתית;
הכנסות ממנויים: 279 מיליון דולר, גידול של 17% בהשוואה שנתית;
תזרים מזומנים תפעולי של 104 מיליון דולר, עלייה של 35% בהשוואה שנתית

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, דווחה תוצאות כספיות לרבעון השני של שנת הכספים 2013 שלה, שהסתיים ב- 31 באוגוסט 2012. מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

ההכנסות הכוללות ברבעון היו 322.6 מיליון דולר, גידול דולרי של 15% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת (או 20% במטבעות קבועים).
ההכנסות ממנויים היו 278.8 מיליון דולר, גידול של 17% בדולרים בהשוואה שנתית, או 22% במטבעות קבועים.

"הגידול הדו-ספרתי שלנו קודם ע"י דרישה לטכנולוגיות קוד פתוח של רד האט, שהנן מפתח ליצירת חדשנות, גידול וגמישות במרכזי הנתונים של לקוחותינו ועסקיהם", אמר ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט. "ברד האט, אנו מאמינים מאוד בכוחה של חדשנות מועצמת ע"י הקהילה. בתחילת ספטמבר שמחנו להכרה בה זכינו מהמגזין פורבס, כאשר ברשימת החברות החדשניות ביותר בעולם דורגנו במקום הרביעי. אנו גם גאים שלקוחותינו אשר בנו מערכות קריטיות על בסיס טכנולוגיית רד האט, מופיעים גם הם ברשימת החברות החדשניות של פורבס".

ההכנסה התפעולית GAAP ברבעון השני הייתה 50 מיליון דולר, ירידה של 5% בהשוואה שנתית. הרווח התפעולי GAAP היה 15.5%.
ההכנסה התפעולית Non-GAAP ברבעון השני הייתה 79.2 מיליון דולר, גידול של 4% בהשוואה שנתית. הרווח התפעולי Non-GAAP היה 24.6%.

הרווח הנקי לרבעון היה 35 מיליון דולר, או 0.18 דולר למניה מדוללת, בהשוואה ל- 40 מיליון דולר, או 0.20 דולר למניה מדוללת, באותו רבעון אשתקד.
ההכנסה הנקייה Non-GAAP ברבעון זה הייתה 54.9 מיליון דולר, או 0.28 דולר למניה מדוללת, בהשוואה ל- 56.5 מיליון דולר או 0.29 דולר למניה מדוללת ברבעון השני של שנת הכספים 2012.

תזרים המזומנים התפעולי ברבעון השני הסתכם ב- 103.9 מיליון דולר, לעומת 77.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
בסוף הרבעון עמד מאזן הכנסותיה הדחויות הכוללות של רד האט על 944.4 מיליון דולר, גידול של 16% על בסיס שנתי.
סך כל המזומנים, שווה ערך מזומנים והשקעות עמד ב- 31 באוגוסט 2012 על 1.36 מיליארד דולר.

"על בסיס מטבעות קבועים, ההכנסות ממנויים גדלו ב- 22% בהשוואה שנתית, בעוד כלל ההכנסות גדלו ב- 20%. המודל העסקי שלנו וההיצע שלנו המשיכו להיות אטרקטיביים ללקוחות למרות המשבר ה כלכלי הגלובלי", אמר צ'רלי פיטרס, סגן נשיא בכיר וה- CFO של רד האט. "רבעון זה סימן גידול משמעותי בהשקעות בעסקי האחסון החדשים שלנו, עם ההשקה בסוף יוני של Red Hat Storage Server 2.0. בנוסף הכרזנו על שתי רכישות טכנולוגיות קטנות במרחב ההתווכה (middleware) כדי להשלים את ההיצע שלנו, מה שהקטין את הרווח למניה ברבעון בכ- 0.01 דולר למניה, בשל עלויות סגירה חד-פעמיות".

לפרטים נוספים:
http://investors.redht.com

אודות Red Hat
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה- S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.
מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת ממובילי היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.
רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.

רד האט בצמרת החברות החדשניות בעולם:
מקום רביעי בדירוג החברניות החדשניות ביותר של Forbes

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 100 עובדים.
פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.
מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.
כדי לדעת יותר: www.redhat.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורן תקשורת.