לוגו - אוכל ביתי ניר עציון
לוגו - אוכל ביתי ניר עציון
הודעה לעיתונות

מגמת הביקוש לאוכל בריאות מתגברת גם במפעלי תעשייה

מבדיקה שערכה חברת "אוכל ביתי ניר עציון" בקרב לקוחותיה עולה ש- 30% מהסועדים מעדיפים אוכל בריא או מנות המבוססות על רכיבים בריאותיים. הבדיקה התקיימה בחצי שנה האחרונה בכ- 100 מפעלי תעשייה, מוסדות ומפעלי היי-טק והקיפה למעלה מ- 15,000 סועדים.

חברת "אוכל ביתי ניר עציון" (משנת 1972), המתמחה בייצור ושיווק אוכל מוכן לשוק המוסדי והמקצועי, מספקת אוכל מוכן לעשרות מפעלים ומוסדות ברחבי הארץ ומתפעלת מטבחים וחדרי אוכל בעשרות מקומות עבודה. מבדיקה שביצעה החברה בחצי שנה האחרונה, עולה כי מגמת הביקוש לאוכל בריא או למנות המבוססות על רכיבים בריאותיים מתגברת גם במפעלי תעשייה, בהם מרבית העובדים עוסקים בעבודה פיסית. מפעלי התעשייה, שעד לשנים האחרונות העדיפו באופן מובהק אוכל מסורתי כמו שניצל, תפוחי אדמה ועוף בתנור, מבקשים כיום לכלול בתפריט גם קינואה, חיטה מלאה, סלט ירקות, חזה עוף דל שומן צלוי (ולא מטוגן) או מוקפץ, מגוון של ירקות אנטי-פסטי, תוספות המבוססות על דגנים וקטניות, ירקות מבושלים ועוד.

משה ניזרי, מנכ"ל "אוכל ביתי ניר עציון" אומר כי מגמת הבריאות והעמקת המודעות להעדפה של אוכל מזין, בריא ולא משמין, שאיפיינה בעבר בעיקר חברות היי-טק, התרחבה והגיעה גם למפעלי תעשייה. "בהתאם למגמת הבריאות המתרחבת השקיעה ניר עציון לאחרונה ברכישת קווי ייצור מתקדמים מחו"ל המאפשרים איכויות קולינאריות גבוהות ביותר, ופיתחה מגוון מנות בריאות וטעימות, מופחתות שומן, הכוללות רכיבים בריאותיים כמו דגנים מלאים, רטבים דלי שומן, מרקים ומבחר גדול של ירקות טריים, מבושלים ומוקפצים". עם זאת, הוסיף כי, "המנות הפופולאריות בקרב למעלה מ - 60% מהעובדים בתעשייה היו ונותרו עוף בתנור ושניצלים".

בין לקוחות החברה: קבוצת ישקר, IBM, דלתא, אגד, משטרת מחוז הצפון, רשתות בתי קפה ומזון מהיר ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוברמן תקשורת - סיגל אוברמן.