מפרסם: חנן זיסו תקשורת
תאריך: 27/12/2012 10:21
נושא: מובייל
 2144
2144
הודעה לעיתונות

שירות 2144 משיק בימים אלה אפליקציית ניהול חדשה ונוחה לשימוש לאיתור אנשי מקצוע ונותני שירות מומלצים מכל הארץ

בעקבות האירועים האחרונים וכעזרה לעסקי הדרום השרות יינתן לבעלי העסקים בדרום ללא תשלום לזמן הקרוב.

האפליקציה החדשה שהושקה לאחרונה מציגה את השירות החדשני והמוביל מסוגו בעולם המאפשר לאנשים לקבל שירות איכותי ומיידי על בסיס של זמינות איכות והתאמה של נותן השירות לקריאה המועברת.

שרות 2144 ניתן באמצעות מערכת מתקדמת מסוגה בעולם, המאגדת נותני שירות ואנשי מקצוע במגוון נושאים ממטולה ועד אילת לכל צורך. בקשה לשירות מאתרת תוך שבריר שנייה את איש המקצוע המומלץ, המתאים, הקרוב והזמין לבית הלקוח. איש המקצוע אף מתקשר ומציע הצעת מחיר ללקוח. המערכת פועלת 24 שעות ביממה ומציעה פתרון מעולה בכל תחום. ניתן לקבל הצעה מנותן שירות אחד או מס' אנשי שירות, לפי בחירת הלקוח. אנשי המקצוע ונותני השירות המומלצים מגיעים ללקוח מייד ופותרים כל בעיה. המערכת מלווה את תהליך השירות עד להשלמתו המוצלחת.
בעקבות האירועים האחרונים וכעזרה להצלחת עסקי הדרום יינתן השירות ללא חיוב לכל העסקים שפועלים באזור הדרום. תושבי הדרום יכולים להזמין שירות בחינם באפליקציה, באתר או בחיוג ל 2144*. כאמור, נותני השירות באזור הדרום שיבקשו להשתלב בשירות או שכבר מצויים בו לא יחויבו בעבור קריאות השירות.

אתר 2144 הוא מיזם טכנולוגי חדשני ומוביל מסוגו בישראל ובעולם שפותח ומתוחזק על ידי חברת דף הזהב בניהולו של יוסי נבו שהוקמה בשנת 2002 והינה המדיה המובילה בתחום המדריכים המסווגים הממוקדים לבית ולמשפחה. האתר הוא חלק ממערכת טכנולוגית כוללת חדשנית ומובילה, אשר משרתת את צרכי היום יום והשירותים החיוניים של כלל הציבור. ניתן להזמין את השירות באמצעות האינטרנט באתר www.2144.co.il
או לחייג
2144 *
או ע"י סריקת האפליקציה ישירות לנייד

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- חנן זיסו תקשורת.