הודעה לעיתונות

אלפים הגיעו לאירועי זמר סובב כנרת ה-9 בעמק הירדן

זמר סובב כנרת ה-9 רשם הצלחה והביא אל אתרי עמק הירדן את חובבי הזמר העברי מכל רחבי הארץ, לשלושה ימים של חגיגה שכבר הפכה למסורת

הפקות מקור, שירה במשך היום ואל תוך הלילה, באירועים מתוכננים היטב וגם ספונטאניים. הנופים השלווים של חופי הכנרת עם המפלס הגואה, היו בונוס מרהיב.
עשרות חבורות זמר ומאות זמרים ארחו אמנים רבים, והפקות המקור נתנו במה ליוצרים חשובים בזמר העברי וליוצרים ששרו על הכנרת ועל עמק הירדן.

חווה אלברשטיין, במופע המרכזי, כבשה מחדש את הקהל וזכתה ללהקת ליווי של מאות זמרים, שגדשו את האולם ושרו ביחד איתה "את חירותי" "כל שעה נשיקה" ועוד קלאסיקות זכורות לטוב.
שני אירועים בולטים נוספים היו מופעי המחווה למלחינים יעקב הולנדר ואריה לבנון. הגרובטרון הציעו חוויית רטרו רוקיסטית לבני כל הגילאים סחפו את הקהל בביצועים מודרניים לזמר עברי מכל שנות המדינה.

האירוע הוא פרי שיתוף פעולה של המועצה האזורית עמק הירדן ו-מיל"ה המרכז הישראלי למקהלות ולחבורות זמר, שנמצא בתנופה מחודשת בניהולו של המנכ"ל החדש רון גנג. משתתפי האירוע הגיעו לשני לילות במלונות סובב כנרת והשתתפו במופעים המרכזיים, כאשר הארגון והטיפול נעשים בסיועה של חברת אינטרנשיונל תיירות וכנסים. בליל שישי סחפה שרהל'ה שרון את משתתפי הסובב לשירת רבים אל תוך הלילה. סיימו את הפסטיבל הרכבי הזמר של מיל"ה ששרו מעל במת אולם אפיקים את מיטב הקלאסיקות הארצישראליות.

השנה הבאה הינה שנת העשור לסובב כנרת וצפויות הפקות מקור מרתקות ומעניינות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירית סטרומצה הסיפור האמיתי.