מפרסם: אורלי כתב יחסי ציבור
תאריך: 06/02/2013 09:35
נושא: נדל"ן
הודעה לעיתונות

חברת "ברזיל- ישראל" מודיעה על מכירתם של עשרות מגרשים חקלאיים בפרדס-חנה בשווי מכירות של כ 6 מיליון ש"ח

חברת "ברזיל – ישראל", בבעלותו של יוסי אפינגר מבעלי רשת "אופטיקה הלפרין", המשווקת בין היתר קרקעות חקלאיות ברחבי הארץ, סיימה לאחרונה לשווק מגרשים חקלאיים בשטח כולל של כ-22 דונם בסמוך לכביש 65 (עפולה-חדרה) במסגרת פרויקט "שורשים". בימים אלו החברה מדווחת כי בתוך 6 חודשים בלבד הצליחה לשווק ולמכור את כל המגרשים בשטח. מדובר על כ 30 מגרשים בגדלים של 250, 420, 500 ו-1000 מ"ר כשווי המכירות הכולל מסתכם בכ -6 מיליון ₪.

המגרשים ממוקמים בסמוך לכביש 65 ולשכונות "נווה אשר" ו"מגד" כשטווח המחירים עמד על כ 300 ₪ למ"ר. מהחברה נמסר כי הכוונה העתידית היא להסב את הקרקע החקלאית למגורים כשעל פי הנראה תתאפשר במקום בניית מגורים בשילוב מסחרי. עוד צוין כי כלל הרוכשים חתמו על הסכם שיתוף, המסדיר את מערכת היחסים בין כל בעלי הקרקע לצורך הגדרת הזכויות במקרקעין עד ההפשרה.

בהסכמים עם הרוכשים השונים ייצג את הרוכשים ואת החברה עו"ד אמיר פרס, ממשרד "הרצוג –פוקס- נאמן". בנוסף, ציינה החברה כי בכוונתה למכור בעתיד שטחים נוספים שבבעלותה בשטח כולל של כעשרות דונמים נוספים הממוקמים בסמוך לשטח המדובר.

לדברי יוסי אפינגר, מנכ"ל חברת "ברזיל- ישראל": "סיום שיווק המגרשים בפרדס חנה בתקופה כה קצרה, מלמד כי רבים גילו את האטרקטיביות הגלומה בהשקעה בקרקע חקלאית. בתקופה בה מחירי הדיור מרקיעים שחקים וצפויים להמשיך ולעלות, השקעה בקרקע חקלאית שככל הנראה תופשר בעתיד לבנייה יכולה להיות פתרון אמיתי כהשקעה טובה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורלי כתב יחסי ציבור.