"מקול הלב", ערב הגאלה השנתי של מקהלת מורן

יום א', 10 פבר' 2013 בשעה 19:00
מיקום: מוזיאון תל-אביב, אולם רקנאטי
כתובת: שד' שאול המלך 27 (מפה)
משך: שעתיים וחצי
הודעה לעיתונות

הזמנה - "מקול הלב", ערב הגאלה השנתי של מקהלת מורן

הנכם מוזמנים לערב שמעלה על במה אחת יצירה אמנותית לצד עשייה חברתית רחבת היקף:

רפרטואר חובק תרבויות ועולם, הישגים אמנותיים המעודדים אידיאולוגיה חברתית, וגם אורחת מכוכב נולד, חגית יאסו, שתשיר עם בנות העדה האתיופית.
מוזיאון תל-אביב, אולם רקנאטי, יום ראשון 10.2, בשעה 19:00

נא לאשר הגעה במייל חוזר

הודעה לעיתונות '''
מקהלת מורן מקיימת ערב גאלה ומשתפת את ידידיה בפירות העשייה של השנה האחרונה: היצירה האמנותית לצד העשייה החברתית, האתגרים וההישגים, השורשים שהעמיקו במרקם התרבותי הישראלי. הקולות והאנשים שהפכו לחלק מפרויקט ייחודי שבנתה המוסיקאית והמנצחת נעמי פארן, יעלו על במה אחת במוזיאון תל-אביב. הערב כולל יצירות קלאסיות וקטעי אופרה, פיוטים מהמקורות ושירי משוררים, ומארח את המנצח דודי זבה, הפסנתרנית אירית רוב לוי, ואת זוכת כוכב נולד חגית יאסו.

ארבע מקהלות מורן –"קטנטני מורן", "צעירי מורן", "מקהלת מורן" ו"אנסמבל זמרי מורן", משלבות מצוינות בשירה עם פעילות מגוונת למען הקהילה יחד עם ילדים ובני נוער בסיכון, עם נוער בצרכים מיוחדים, ילדים חולי סרטן בבית החולים שניידר וילדות בנות העדה האתיופית. יצירת החוויה המשותפת מהווה מקור לשמחה לאופטימיות וחינוך לאזרחות טובה.
מקהלת מורן נוסדה בשנת 1986 על-ידי נעמי פארן. הדגש שהושם על מקצועיות ועל איכות השירה, הובילו להישגים מרשימים. לצד השירה הישראלית והקלאסית, רפרטואר המקהלות העשיר מקיף יצירות מקוריות של מלחינים ישראלים בני זמננו, ואת מיטב היצירות הווקאליות במוסיקה העולמית.

המקהלה הפכה למקהלת הילדים (הרשמית) של האופרה הישראלית, היא הוזמנה להופיע עם התזמורות המובילות בארץ והשתתפה בעשרות פסטיבלים ותחרויות בארץ ובעולם.

ההישגים האמנותיים המשמעותיים של השנה האחרונה כוללים את מסע הקונצרטים עטור השבחים של המקהלה בצ'כיה וברוסיה, ביצוע האופרה "ברונדיבר" בסנט פטרסבורג והשתתפות האנסמבל בפסטיבל "מוסיקה סקרה" בגרמניה וארגנטינה. אל ההישגים האמנותיים מצטרפת האמירה החברתית החזקה וכל אלה יחד מקבלים ביטוי בהרמוניה קולית וחברתית.

מנצחת ומנהלת מוסיקלית: נעמי פארן.
מקהלות: אנסמבל זמרי מורן, מקהלת מורן, צעירי מורן, קטנטני מורן, פנימיית טוקאיר, בית דנה, ניצן אונים.
אתר המקהלה www.moran-choir.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירית סטרומצה הסיפור האמיתי.