מפרסם: Publica PR
תאריך: 07/04/2013 14:41
נושא: פרסום ושיווק
רז מאירמן ויובל כספין בקמפיין למטבחי זיו
רז מאירמן ויובל כספין בקמפיין למטבחי זיו
הודעה לעיתונות

קמפיין חדש למטבחי זיו מציג מגאזין סגנון חיים

מטבחי זיו יוצאים עם קונספט חדש לקמפיין טלוויזיה, במסגרתו במקום פרסומת בת 30 שניות בהפסקת הפרסומות המסורתית מציג הקמפיין של זיו תפיסה אחרת. המגאזין של מטבחי זיו ישודר במשך דקה לפני מהדורת החדשות בערוץ 2 ויכלול 6 פרקים אשר כל אחד מהם יתמקד בעולם תוכן אחר המייצג סגנון חיים: אורבני, כפרי, קלאסי, ספייסי במטרה להעשיר את הצופים בתוכן ולאו דווקא במסר פרסומי.

את הפרקים של המגאזין ינחו אנשי בידור ותרבות ישראלים מובילים. בין המנחים: מעצב האופנה ופרזנטור המותג גדעון אוברזון, מעצב האופנה יובל כספין, אנשי טלוויזיה ושחקנים בניהם: רז מאירמן, דנה דבורין, שירלי גליק, סופי צדקה, סמדר קלצ'ינסקי והבמאי אייל גפן.

עלות הקמפיין שיעלה בחודש אפריל באמצעות משרד הפרסום חברון- זלצמן-שביט הינו 3 מיליון ₪.

לדברי מנכ"ל החברה אבי זיו: "בחרנו ללכת על קמפיין שונה, וכמו המטבחים שלנו גם הוא מציג סגנון חיים המלאים בתוכן. אני מאמין שהיום הצרכנים מחפשים לא רק מטבח מעוצב או חברה אמינה העומדת מאחוריו, הם מחפשים מותג שייתן להם ערך מוסף. כמו בקולקציה החדשה שלנו גם בקמפיין, אלה בדיוק התובנות עליהם אנחנו שאופים לתת מענה".

הקמפיין הינו בהמשך ישיר למהלך של מיתוג מחדש שהובילה החברה לפני כשנה. במסגרת המיתוג מחדש הציגו מטבחי זיו בעזרת המעצב והפרזנטור, גדעון אוברזון, ארבעה עולמות תוכן אשר מציעים גישה בה המטבח תואם את האישיות וסגנון החיים של כל לקוח ולקוח.

מטבחי זיו
[www.zivltd.com ]
טל' 1-800-244-144

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Publica PR.