כוס קידוש
כוס קידוש
חמסה מגן דוד
חמסה מגן דוד
רימון
רימון
הודעה לעיתונות

לקראת חג השבועות, מתנות לחג בסטודיו של נורית נאור

בסטודיו של נורית נאור "אמנות בסגנון", מוצרים מעוצבים מפימו. ניתן להשיג לקראת החג מתנות בלבן או בשילוב לבן וצבעים נוספים.

לקראת חג השבועות הקרב ובא ישנן מגוון הצעות המתאימות כמתנות לחג , ביניהן כוס קידוש מעוצבת בצבע לבן בשילוב כסף + צלחת (בקוטר 12 ס"מ) במחיר 110 ש"ח.
מגוון חמסות בצבע לבן בשילוב צבעים נוספים כגון כחול/ כתום / אדום ובנוסף אלמנטים כגון, מגן דוד, חמסות קטנות, רימונים ועוד
מחירי החמסות בין 60 - 90 ש"ח
מחירי הרימונים החל מ 90 ש"ח

נורית מתמחה ביצירת מתנות אישיות ,מוצרי קידום מכירות, חפצי נוי, יודאיקה ועוד בעיצוב מקורי של צבע, וסגנון .
הפימו שהוא חומר משעמם בבסיסו הופך בידיה לחומר עליז וגמיש שמאפשר לה ליצור מתנות ייחודיות שתואמות לכל אדם על פי טעמו האישי, אופיו וכמובן כפריט עיצובי לכל חלל הזקוק לאור ויופי.
הקו המנחה את נורית הוא שילוב ועירוב של צבעים חמים שיוצרים יחד הרמוניה מלבבת שלא משאירה אף אחד אדיש... לחומר. כיום נורית יוצרת מבחר של מתנות כגון שעונים, בתי מזוזות, כוסות מעוטרות ועד לסיכות לתינוק, אגרטלים ועוד.
נורית משתמשת בטכניקת ה"מילפיורי" (תרגום מאיטלקית: אלף הפרחים). בטכניקה זו היא בונה גלילים בדוגמאות שונות: פרחים, פרצופים, חיות ועוד.
את הגליל המדובר פורסים לפרוסות דקות(כמו נקניק) ומניחים על משטחי פימו בצורות שונות. כגון: חמסות ,רימונים. או על כלים נאים מזכוכית ,פורצלן וכו'. נורית אוהבת לשלב את יצירות האומנות שלה עם יצירות של אומן זכוכית היוצר בטכניקת הפיוזינג בזכוכית, כך שהשילוב בין שניהם מפיק מוצרים ססגוניים ומרהיבי עין

בנוסף, נורית מעבירה סדנאות פימו למבוגרים והפעלות ימי הולדת לילדים בהן היא מלמדת את יסודות המילפיורי ובו המשתתפים תמיד יוצאים עם מוצרים נפלאים!!

הסטודיו נמצא ב:רח' הגיתית 5, נאות אשלים, ראשון לציון

טלפון:
03-9413740
054-7414417
אתר: http://www.nuritnaor.co.il/Portfolio.html
או בדף העיסקי בפייסבוק : https://www.facebook.com/#!/nuritnaor.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לימור@נירית ליווי שיווקי ויחסי ציבור.