מפרסם: מירב היח"צ
תאריך: 07/05/2013 12:34
נושא: תיירות
ערב באברהם הוסטל ירושלים
ערב באברהם הוסטל ירושלים
הודעה לעיתונות

סדנת היכרות עם עולם ה"תיירות הנכנסת" ליזמים בתחום אכסניות הפרטיות

בעקבות הביקוש ייפתח מחזור נוסף של סדנת היכרות עם עולם ה"תיירות הנכנסת" ליזמים בתחום אכסניות הפרטיות (הוסטלים וגסטהאוסים)

ימים ד'-ה' 5-6/6/13 משעה 9.00
(מיקומה של הסדנא יעודכן בהמשך))

היעד של העמותה לעידוד התיירות העצמאית בישראל (ILH - Israel Hostels ) הוא לעודד אנשים להכנס לתחום ההוסטלים בארץ ולהגדיל את מגוון ההוסטלים, פריסתם במרכז ובפריפריה ואיכות השירות שהם נותנים לתייר העצמאי.

לאחר הסדנה הראשונה והמוצלחת ובעקבות הדרישה הגבוהה, פותחת העמותה לעידוד התיירות העצמאית בישראל (ILH - Israel Hostels ) קורס נוסף להכשרת יזמים בתחום ההוסטלים.
היזמים יפגשו ליומיים מלאים של הרצאות וסיורים במטרה להחשף לנושאים מגוונים הקשורים בהקמת הוסטל או גסטהאוס, להגיע מקצועיים יותר לשלבים המתקדמים של פתיחת עסק תיירותי מסוג זה ולקבל תמיכה לאורך הדרך מ-ILH. הסדנא תכלול כלים משמעותיים ופרקטיים לכל יזם שעושה את צעדיו הראשונים בתחום. בין התחומים שידונו בסדנה: סקירת מגמות עכשוויות בעולם ההוסטלים בארץ ובעולם, שלבים מנהליים ועסקיים בהקמת הוסטל, חיפוש נכס, רישוי, תפעול ותחזוקה של הוסטל, אפיקי שיווק רלוונטיים, ניהול הזמנות ופורטלים רלוונטיים, שיווק במדיה החברתית, ועוד...

הסדנא, שתועבר בשיתוף מלווה עסקי מנוסה בתחום, תיתן גם כלים ראשוניים בכל הנוגע להקמת עסק מהבחינה הכלכלית פיננסית – תוכנית עסקית תחשיבי עלויות והכנת פלטפורמה כלכלית לביסוס הצעדים הראשוניים בהוסטל החדש.
ILH העומדת מאחורי הנסיקה של התחום החם ביותר בארץ בתיירות העצמאית, מביאה את האנשים עם הניסיון הרב ביותר בתחום ואלו שעוסקים בזה בימים אלו ממש, בכדי להרצות ולהשתתף בפאנלים בסדנה. וכן לשמש לאחר הסדנה מלווים ויועצים זמינים ליזמים בתחילת דרכם.

פרטים:
 מחיר למשתתף 750 ש"ח לכל הסדנא.
 שותף (שני ושלישי) לאותו מיזם וכן בעלי הוסטלים שיתאימו ויצטרפו ל-ILH יזכו להנחה נוספת.

להרשמה ופרטים נוספים יש ליצור קשר עם אפרת [email protected]

לתקשורת לפרטים נוספים ותמונות – מירב איילון יחסי ציבור 0522316168

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירב היח"צ.