מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 27/05/2013 12:10
נושא: טכנולוגיה והייטק
Born to be alive 1
Born to be alive 1
Born to be alive 2
Born to be alive 2
Born to be alive 3
Born to be alive 3
הודעה לעיתונות

דאסו סיסטמס מציגה את Born To Be Alive: הורים לעתיד נחשפים לחוויית הכנה ללידה בתלת מימד

אוניברסיטת דקארט בפריז וחברת דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הכריזו על השקת חוויית 3D ריאליסטית תחת השם Born To Be Alive. חוויה זו פותחה בשותפות iLumens, מעבדה פדגוגית הפועלת תחת האוניברסיטה.

אנשי מקצוע בתחום הבריאות והציבור הרחב יכולים לעשות שימוש בחוויית התלת מימד Born To Be Alive, אשר ממחישה להורים לעתיד את תהליך הלידה. הסביבה התלת ממדית כוללת גם קהילת מומחי בריאות שמאפשרת לשתף, לדון ולשאול שאלות בנושא הלידה.

באמצעות חוויית התלת ממד בזמן אמת, אשר נכתבה על ידי אנשי מקצוע וארגוני בריאות, הורים נחשפים לסביבת 3D בה הם מבצעים היכרות עם חדר הלידה והמיילדת, למכשור הרפואי ותפקודיו וכן כיצד להגיע מוכנים לשעת הלידה. אימהות לעתיד יבצעו באופן וירטואלי פעולות המתרחשות במהלך הלידה, ובכל שלב תקבלנה הסברים אינטראקטיביים להעמקת הידע ולהפחתת החששות באמצעות החוויה עצמה.

בכל שנה, יותר מ- 75 מיליון לידות מתרחשות בעולם, בישראל נולדו כ- 170,00 תינוקות בשנת 2012. בעוד לידות הן אירוע משמח, הן מעלות שאלות רבות ויוצרות חששות אצל ההורים לעתיד: "מה עושים כאשר הצירים הראשונים מתחילים?", "מדוע אני מנוטרת על ידי כל כך הרבה מכונות?", "כיצד אתמודד עם הכאב ומהו אפידורל?". כדי לענות על שאלות אלה ואחרות, הוקמה לצד הסביבה הווירטואלית גם פלטפורמה קהילתית בה רופאים ומיילדות עונים על שאלות.

"חוויות 3D הן כלי חינוכי נהדר שיהפוך ליותר ויותר פופולארי, במטרה לעורר מודעות, לספק הכשרות ולבצע הערכת יכולות של הציבור וכן של חברים במערכות הבריאות", אמר אלכסנדר מיניון, פרופסור להרדמה, ראש יוזמת iLumens, באוניברסיטת דקארט. "אין ספק כי פתרון חדשני זה יאפשר למידע המאושר על ידי מומחים להיות מופץ בצורה רחבה, ובכך לשפר את הידע וההבנה בנוגע לתהליכים רפואיים מסוימים".

"הודות לסימולציית ה-3D, תוכלו לראות את מה שלא ניתן לראות, ולחוות את הדברים בצורה אינטראקטיבית", אמר פדריק ואשר, מנהל האסטרטגיה השיווקית בדאסו סיסטמס. "אנשים נטמעים בתרחיש, מבצעים פעולות וחוזרים עליהם, והופכים מוכנים יותר ללידה במציאות".

חוויית Born To Be Alive 3D זמינה באנגלית ומהווה חלק שני בסדרה שהחלה בחוויית StayingAlive– שנועדה ליצור מודעות ולספק הכשרה לתהליכי עזרה ראשונה. גרסת iPad של החוויה תהיה זמינה במהלך השנה.

החוויה נכתבה ואושרה על ידי iLumens, מעבדה של אוניברסיטת דקארט פריז, מומנה באמצעות GEHelathcareGroup, FerringLaboratories, Teleflex והקרן FonadtionParisDescartes. החוויה הושקה בקונגרס של הקולג' הצרפתי הלאומי לגניקולוגיה ויילוד, אשר סיפק תמיכה מדעית בשיתוף החברה הרפואית ללידה. הפרויקט גם קיבל תמיכה מקרן PremUP.

---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממדDassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסוסיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסוסיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסוסיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.