הודעה לעיתונות

SAP רוכשת את Hybris על מנת לספק חוויית לקוח של הדור הבא

הרכישה תאיץ את אינטימיות הקשר עם הלקוחות והתובנות בכל ערוצי האינטראקציה

ענקית התוכנה SAP : NYSE) SAP) והיבריס (Hybris) הודיעו היום ש-SAP מתכננת לרכוש את היבריס, חברה מובילה בתחום הטכנולוגיות לסחר אלקטרוני. הרכישה ממצבת את SAP בעמדה המאפשרת לספק פלטפורמת סחר אלקטרוני של הדור הבא, עם אפשרות בחירה של הטמעה באתר הלקוח או בענן ומשתלבת במגמה של ארגונים ברחבי העולם למטב את חוויית הלקוח של לקוחות עסקיים וצרכנים במספר רב של ערוצי אינטראקציה, התקנים ונקודות ממשק.
השילוב של הפתרונות הארגוניים המובילים בתעשייה של SAP עם פתרונות המסחר הגמישים של היבריס, המתאימים לכל ערוצי האינטראקציה עם הצרכנים יספקו לארגונים את והנתונים והכלים המשופרים הדרושים למיטוב שולי הרווח ונאמנות הלקוחות. מתוך נקודת מבט הוליסטית על קשרי הלקוחות, SAP® Solutions מסייעים לארגונים לנהל את הטווח השלם של הקשרים על הלקוחות, בין אם מדובר במכירות, שירות שיווק או סחר – תוך שמירה על הבנה ואינטימיות באמצעות ערוצים חברתיים.

הצרכנים והעסקים של ימינו תובעים חוויית מותג וקניות חלקה בכל ערוץ שבו הם נמצאים. שוק טכנולוגיות הסחר האלקטרוני, אשר אנליסטים בתעשייה מעריכים ב-37 מיליארד דולר, נמצא כיום בצמיחה מהירה במקביל לשינוי שעסקים עושים על מנת לשנות את התנהגות הלקוחות באופן החוצה את האינטרנט, המובייל, חנויות פיזיות, מרכזי שירות לקוחות ונקודות ממשק נוספות. טכנולוגיות ביג דאטה, ענן וערוצים חברתיים רק מגבירות את הביקוש לפתרונות סחר חדשניים הדרושים לניהול אינטראקציות עקביות עם הלקוח. הסחר האלקטרוני גדל בקצב כפול מהתעשייה הקמעונית ומוכּר כיום כיכולת קריטית לזיהוי לקוחות, משיכתם ושמירה על קשרי לקוחות רווחיים.

"היבריס מציבה את SAP בחזית הפתרונות ללקוחות קצה וצרכנים," אמרו ביל מקדרמוט וג'ים הג'מן סנבה, מנכ"לים משותפים של SAP. "ברכישת היבריס, SAP נוקטת צעד החלטי להגברת מעורבותה בניהול קשרי לקוחות והגדרת הדור הבא של חוויית הלקוח."

היבריס הוקמה ב-1997 והנהלתה יושבת בצוג, שוויץ. החברה מפתחת תוכנת סחר אלקטרוני והינה בעלת קצב הצמיחה המהיר בעולם בתחום זה. היבריס מציעה פלטפורמת סחר המקיפה את כל הערוצים, לרבות אינטרנט, מובייל, מרכזי שירות לקוחות ופתרונות לחנויות ומסייעת לעסקים מכל הגדלים ומכל היבשות בעולם למכור יותר סחורות, שירותים ותכנים דיגיטליים בכל נקודות הממשק, הערוצים וההתקנים. הפתרונות של היבריס מספקים נקודת מבט אחת על הלקוח, המוצרים וההזמנות במגוון ערוצי ביקוש ואספקה. נקודת מבט יחידה זו מתאפשרת הודות לניהול נתונים מתוחכם ותהליכי מסחר אחודים בכל הערוצים. בעלת מניות השליטה בהיבריס היא HGGC, חברת השקעות פרטית מפאלו אלטו, קליפורניה.

השילוב של פלטפורמת הסחר של היבריס עם פלטפורמת SAP HANA, מוצר הדגל של SAP המוטמע בזיכרון המחשב יחד עם יישומים אנליטיים ויישומי ענן, ופלטפורמת התוכנה החברתית SAP Jam יעניק ל-SAP יתרון משמעותי בהשגת רמות חדשות של מעורבות ותובנות לגבי הלקוחות בכל הערוצים. בעקבות השקת SAP 360 Customer solution, אשר סיפק את יישום SAP CRM כשהוא מונע על-ידי SAP HANA, רכישת היבריס תמשיך ותחזק את יכולתה של SAP לסייע לחברות ליצור לקוחות מעורבים ולשפר את הנאמנות על מנת לכונן קשרים חזקים ובעלי ערך רב יותר.

"היבריס היא המובילה המוכרת בטכנולוגיית פלטפורמות סחר, והשילוב שלה עם SAP יאפשר לנו לספק פתרונות עסקיים בכל הערוצים ולהמשיך במסלול הצמיחה המהיר שלנו," אמרו אריאל לודי, מנכ"ל היבריס וקרסטן תומה, נשיא היבריס ואחד ממייסדיה. "שילוב הכוחות עם SAP ירחיב באופן משמעותי את ההיקף והעוצמה של פלטפורמת הסחר של היבריס ויאפשר לנו לספק את הדור הבא של חדשנות במעורבות הלקוח בכל ערוצי המגע עם הלקוחות."
עם השלמת העסקה, הצפויה ברבעון השלישי של 2013 וכפופה לאישורים רגולטוריים ותנאי סגירה אחרים, תפעל היבריס כיחידה עסקית עצמאית ותשמור על הצוות הניהולי שלה בהנהגתם של לודי ותומה.

אודות היבריס
היבריס מסייעת לעסקים רבים ברחבי העולם למכור יותר מוצרים, שירותים ותוכן דיגיטלי בכל נקודות המגע עם הלקוחות, הערוצים או ההתקנים. היבריס מספקת את OmniCommerce™, ניהול נתונים מתוחכם ותהליכי סחר אחודים המספקים לעסקים נקודת מבט יחידה על הלקוחות, המוצרים וההזמנות, וללקוחות נקודת מבט יחידה על העסק. תוכנת "כלל הערוצים" (OmniChannel) של היבריס מושתתת על פלטפורמה יחידה ומבוססת על תקנים פתוחים על מנת לשמור על גמישות בתמיכה בחדשנות בלתי מוגבלת. יעילותה של התוכנה מאפשרת להשיג את עלות הבעלות הטובה ביותר והיא ניתנת להרחבה על מנת להבטיח שהלקוחות לא יזדקקו עוד לעולם לפלטפורמת סחר נוספת. שתי חברות הייעוץ המובילות בתעשייה מדרגות את היבריס כ"מובילה" ומדרגות את פלטפורמת הסחר שלה בין השתיים או השלוש הראשונות בשוק. היבריס מציעה את אותה תוכנה בין אם ההטמעה נעשית באתר הלקוח, לפי דרישה או מנוהלת במיקור חוץ, עובדה המספקת גמישות מרבית לסוחרים מכל הגדלים. יותר מ-500 חברות בחרו בהיבריס, בהן אתרי B2B גלובליים כגון W.W. Grainger, Rexel, ג'נרל אלקטריק, תומסון רויטרס ו-M3, כמו גם מותגי הצריכה טויז 'ר אס, מטרו, ברידג'סטון, P&G, ליווי'ס, ניקון, גלרי לאפייט, מיגרוס, נספרסו ולופטהנזה. להיבריס נציגויות ב-15 מדינות בעולם והיא the future of commerce™. למידע נוסף, בקרו ב- www.hybris.com

אודות SAP
כמובילה עולמית בשוק יישומי התוכנה העסקיים, SAP (NYSE: SAP) מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ומכל תעשיה לנהל טוב יותר את עסקיהם. SAP מעצימה אנשים וארגונים - מהמשרד ועד לחדר ישיבות, מהמחסן ועד לחנות ומהמחשב השולחני ועד למכשיר נייד – לעבוד יחד באופן יעיל יותר ולהשתמש בתובנה עסקית, על מנת להישאר בחזית התחרות. יישומי SAP ושירותיה מאפשרים ליותר מ-183,000 לקוחות ביותר מ-120 מדינות ברחבי העולם לפעול באופן רווחי, להסתגל לשינויים ללא הרף, ולצמוח בקביעות לטווח ארוך. בין לקוחות החברה נמנים התאגידים הגדולים בעולם, ובהם נסטלה, נוקיה, סוני, קוקה קולה ו-HP. SAP נסחרת בבורסות ניו יורק ופרנקפורט. למידע נוסף, בקר באתר החברה www.sap.com

אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP כמאתיים ארגונים גדולים ואלפי ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
במקביל פועלת SAP בארץ באמצעות מרכז הפיתוח SAP Labs ישראל, שהוא חלק ממערך הפיתוח הבינלאומי של SAP, ומשמש כאחד מארבעת מרכזי הפיתוח האסטרטגיים של SAP ברחבי העולם. המעבדה, הממוקמת ברעננה ובכרמיאל, מעסיקה כ-750 עובדים. היא מגייסת לשורותיה עובדים מנוסים, בוגרי אוניברסיטאות וסטודנטים ממיטב המוחות בישראל, בעיקר מתחומי מדעי המחשב, הנדסת תוכנה, מערכות מידע ותעשייה וניהול. SAP Labs Israel מובילה את דגל החדשנות ב-SAP בין השאר ע"י רכישה ומיזוג של חברות טכנולוגיה בארץ. משרדי החברה ממוקמים ברעננה. למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- כותרת יחסי ציבור.