הודעה לעיתונות

לרגל חודש בריאות הפה : 100 ₪ הנחה לקניית מברשות שיניים Oral B שבמבצע ברשת 'דראגסטור'

לרגל חודש בריאות הפה, אתר דראגסטור מעניק לכם 100 ₪ הנחה בקניית מברשות שיניים Oral B שבמבצע. חודש בריאות הפה מתקיים השנה על רקע הנתונים המראים כי כשני שליש מהילדים העולים לכיתה א' סובלים מעששת ועל כן יש ללמוד כיצד יש לצחצח את השיניים בצורה נכונה. המבצע באתר Drugstore.co.il הינו עד ה-31.08.
סקר חדש, שנערך לרגל חודש בריאות הפה 2013, מעלה כי נתוני השמירה על בריאות הפה בישראל טעוני שיפור:
- 80% מהישראלים טוענים שהם סובלים מרגישות בשיניים
- למעלה מ 50% מהישראלים מגיעים לרופא רק אחרי שכבר מופיעים בעיה או כאב.
- 2 דקות 2 פעמים ביום- רק 35% מהישראלים מעידים על עצמם שהם מצחצחים שיניים במשך 2 דקות, וכמעט 40% לא מקפידים על צחצוח פעמיים ביום.
- בקרב ילדים המצב אף חמור יותר: כ- 61% מההורים מדווחים שילדם החל לצחצח שיניים לבד כבר מגיל שלוש, אף כי ההמלצה היא שעל ההורה לצחצח לילד את שיניו עד גיל 6, ולהמשיך להשגיח על הצחצוח עד גיל 8. הסיבה לכך היא שעד גיל 6, לילד אין יכולות מוטוריות או מוטיבציה לצחצוח מלא ועששת ב"שיני החלב" של ילדים עלולה לעבור לשיניים הקבועות – כמו גם בעיות נוספות.
** נתונים מתוך סקר שנערך על ידי מכון "רושניק אסטרטגיות", אפריל 2013

מברשות השיניים הכלולות במבצע:
אוראל בי מברשת שיניים חשמלית נטענת ORAL B PROFESSIONAL CARE 3000 הפועלת בטכנולוגיה תלת ממדית. במקום ב 499 ₪, רק ב399 ₪

אוראל בי מברשת שיניים חשמלית -Professional Care 500 מברשת חשמלית נטענת הפועלת בטכנולוגיה תלת ממדית. במקום ב 249 ₪, רק 149 ₪.

אוראל בי מברשת Triumph 5000 - המברשת החשמלית המתקדמת ביותר של אוראל בי הכוללת מדריך אלקטרוני חכם לצחצוח איכותי ומיטבי. במקום ב 689 ₪, רק ב-589 ₪.

-----------------------------------------------------------
אתר Drugstore מבית שור טבצ'ניק, זהו אתר הקניות הראשון בישראל למוצרי דראגסטור, בהם: קוסמטיקה, מוצרי טואלטיקה, תרופות, מוצרי תינוקות, קוסמטיקה ועוד. מהאתר ניתן להזמין מכל רחבי הארץ והמשלוח מגיע עד שלושה ימים ממועד ביצוע העסקה ובאזור גוש דן תוך 5 שעות ממועד הזמנת המשלוח.
*המחירים באתר הינם לאחר הנחת ה 100 ₪. מוגבל ל-2 יחידות ללקוח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה.