דלתות לנדאו מציגים חידוש ייחודי בעולם הדלתות
דלתות לנדאו מציגים חידוש ייחודי בעולם הדלתות
דלתות לנדאו מציגים חידוש ייחודי בעולם הדלתות
דלתות לנדאו מציגים חידוש ייחודי בעולם הדלתות
הודעה לעיתונות

דלתות לנדאו מציגים חידוש ייחודי בעולם הדלתות

לראשונה בישראל:
דלתות מודפסות בהתאמה אישית
דלתות לנדאו מציגים חידוש ייחודי בעולם הדלתות הכולל הדפסה על גבי הדלת בטקסטורות שונות או מכל קובץ תמונה. דלת אחת שווה אלף מילים...

חברת דלתות לנדאו משיקה את החידוש האחרון בעולם דלתות הפנים. הדפסה מלאה בהתאמה אישית על הדלתות, לקבלת עיצוב מקורי, ייחודי ומותאם אישית.
הדפסת הדלתות נעשית בטכנולוגיה חדשה, ומאפשרת שימוש בויז'ואלים אישיים. כך למשל ניתן להדפיס על הדלתות נופים, דמויות, איורים, עיצובים מופשטים, תמונה של הדייר/ת שבחדר ועוד.
ללקוח עומדת האפשרות להדפיס על צד אחד, או עיטוף שני צדדים של הדלת בכל תמונה נבחרת, כאשר שולי הדלת יותאמו לתמונה. בשונה מטפט או מדבקה, ההדפסה הישירה על הדלת עמידה יותר, מרשימה יותר והומוגנית.
הדלתות המודפסות הינן דלתות איכות העשויות עץ רב שכבתי, אשר מתאפיין בחוזק ועמידות גבוהה, ובכך שהוא אינו ממשיך "לעבוד" ולשנות צורה כפי שעץ מלא מתנהג. כמו כן במשקופי הדלתות משולב פטנט ייחודי של חומר הגנה מפני מים ורטיבות. הדלתות המודפסות של לנדאו מגיעות במידה מקסימלית של 240 ס"מ גובה, 120 ס"מ רוחב.
שחר לנדאו, מבעלי דלתות לנדאו אמר היום: "אנו שמחים להציע פתרון חדשני לקהל לקוחותינו. לא אחת פונים אלינו אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים המחפשים את הדבר הבא בתחום הדלתות.
ההתמחות שלנו בדלתות פנים בהתאמה אישית, אשר התבטאה עד כה בייצור דלתות בכל גודל ומידה, ובכל טקסטורה, צבע וגוון, עולה מדרגה עם העיצוב החדש במסגרתו אנו יוצרים מהדלת תמונה אמנותית לכל דבר.
לדלת המודפסת נוכחות בלתי רגילה, והיא משמשת כפריט עיצובי מרהיב ובולט העומד בפני עצמו ומקרין על חלל המגורים. עולם ההדפסים אינו מוגבל, ניתן להדפיס כל דבר, כך שזהו פתח אדיר לדמיון פורה ויצירתי של הלקוח או המעצב".

מחירי הדלתות המודפסות – החל מ-4500 ₪ + מע"מ, כולל התקנה.

להשיג בדלתות לנדאו. אולם תצוגה, רחוב אבא אבן 8, הרצליה פיתוח, 077-2344422. מפעל ואולם תצוגה, א.ת דני דרום (צומת אשדוד צפון), 077-2344444. www.landau-doors.co.il

אודות דלתות לנדאו:
דלתות לנדאו , נוסדה בשנת 1962, החלה כנגריית אומן משפחתית וצנועה בראשון לציון אשר יצרה מוצרי בנין ובעיקרן דלתות עץ. עם השנים התפתח העסק, ודלתות לנדאו הפכה לשם נרדף לדלתות פנים בהתאמה אישית. לפני ארבע שנים הקימה החברה מפעל ייצור בינלאומי, ענק ומשוכלל בא.ת. בני דרום ובה מכונות מתקדמות לייצור דלתות מעוצבות לשוק הפרטי ולקהל הקבלנים. גם עם התקדמות העסק, דלתות לנדאו שומרת על ייחודה כעסק משפחתי חם ומקצועי. מצד אחד, מפעל מתקדם ומודרני, מצד שני שמירה על ייצור יחידני עם תשומת לב גדולה מאוד לכל דלת. במקביל החברה מייבאת דלתות למינטו מאיטליה הנותנות מענה תחרותי בסגמנט המחיר הנמוך.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרית גבאי יחסי ציבור תקשורת דיגיטלית.