מגהגלופלקס   צילום  זכריה לובימוב
מגהגלופלקס צילום זכריה לובימוב
הודעה לעיתונות

מגהגלופלקס במהלך שיווקי רחב היקף בתזמון עם יום המודעות הבינלאומי לכאבי מפרקים

מגהגלופלקס במהלך שיווקי רחב היקף בתזמון עם יום המודעות הבינלאומי לכאבי מפרקים
תצא בקמפיין שקורא לא לוותר לכאבים ולשמור על רמת פעילות ואיכות חיים

חברת "טעם טבע אלטמן" משיקה קמפיין חדש למוצר מגהגלופלקס. הקמפיין שעולה בתזמון מושלם עם יום המודעות הבינלאומי שמצוין ברחבי העולם בתאריך 12/10 מציג את הסלוגן החדש של המותג: "לא מוותרים לכאבי המפרקים". הקמפיין בעלות של כ- 3 מיליון שקלים יכלול סרטוני טלוויזיה ויעלה באמצעות משרד הפרסום "פוקס גורן גלעדי" ויימשך כ- 3 שבועות.

"מגה גלופלקס" הינו המותג המוביל את קטגוריית מוצרי המפרקים בישראל כאשר 90% מהאורתופדים בארץ ממליצים על רכיביו לסובלים מהמפרקים.

רכיבי מגה גלופלקס (כונדראיטין וגלוקוזאמין) נמכרים בעולם בעלייה מתמדת.
בחלק מהארצות (אירופה לדוגמא) הם מוכרים כתרופת מרשם או כתרופת OTC ובארה"ב ובארץ הרכיבים נמכרים כתוספי תזונה.

נתונים מהעולם מצביעים על עלייה מתמדת בקטגוריית מוצרי המפרקים (גידול של 14% בשנה האחרונה בארה"ב) ופנייה לקהלים צעירים יותר.עוד מראים הנתונים כי גיל הצרכן הממוצע ירד בשנים האחרונות מ-65 ומעלה ל-40 ומעלה וזאת כנראה בשל המודעות לאורח חיים בריא ולעלייה בתוחלת החיים ובשל כך לחשיבות על השמירה על המפרקים.

בתקופה זו, כאשר תוחלת החיים נמצאת בעלייה מתמדת נראה כי במוקדם או מאוחר, רבים מאתנו יחוו כאבי מפרקים ברמות שונות.

טל גור נוז'יק מנהלת תחום מותגים בחברה: "מסקרים שאנו מבצעים עולה כי כ-40% מהאוכלוסייה סובלים מכאבי מפרקים. במפגשים עם אוכלוסייה זו במסגרת קבוצות מיקוד שביצענו גילינו שרבים מהם החליטו לוותר על פעילויות יומיומיות שעשו בעבר וזאת בשל כאבי המפרקים. אנחנו מציעים לא לוותר. במסגרת הקמפיין החדש, חשוב לנו לפנות לאוכלוסייה זו ולהגיד להם שהם לא צריכים לוותר על איכות חייהם".

לפרטים נוספים / ייעוץ מקצועי ניתן לפנות למס' 6505* או לאתר האינטרנט:

www.megagluflex.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.