רגב יטיב, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה ארה"ב
רגב יטיב, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה ארה"ב
הודעה לעיתונות

מג'יק הישראלית תספק פתרון מובייל בענן להגנת זכויות יוצרים בארה"ב

הפתרון ישמש את מילניום ביצירת יישום במגוון ערוצים מבוסס SaaS, שיאפשר ללקוחות החברה, לעקוב אחר התמלוגים והנכסים הדיגיטליים שלהם בכל זמן נתון, מכל מקום ומכשיר, כולל דסקטופים וניידים מבוססי iOS או אנדרואיד. "הפתרון מאפשר פיתוח אפליקציה אחת לשתי סביבות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS וגם מאפשר לארגונים למנף את הלוגיקה העסקית של יישומי הדסקטופ הקיימים ולהשתמש בהם כיישומי מובייל", רגב יטיב, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה ארה"ב

חברת מג'יק תעשיות תוכנה (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה למובייל עסקי, יישומי ענן ואינטגרציה עסקית, הודיעה כי פתרון המובייל העסקי שלה נבחר על ידי חברת המולטימדיה האמריקאית, מילניום מיוזיק-מדיה (Millenium MusicMedia).

מילניום מספקת שירותי ניהול קניין רוחני ופיננסים עבור יוצרים, וביניהם אומנים, כותבים, מפיקים ומו"לים, על ידי הגנה מהורדות קבצים והפצת תכנים בלתי חוקיות באמצעות יישום תוכנה מודולרי בענן, המאפשר מעקב ודיווח על פורמטים דיגיטליים.
הפתרון ישמש את מילניום ביצירת יישום במגוון ערוצים מבוסס SaaS, שיאפשר ללקוחות החברה, לעקוב אחר התמלוגים והנכסים הדיגיטליים שלהם בכל זמן נתון, מכל מקום ומכשיר, כולל דסקטופים וניידים מבוססי iOS או אנדרואיד.

רון הולט, מנכ"ל מילניום מיוזיק-מדיה: "זמן פיתוח קצר והשקה מהירה של אפליקציה בעלת ביצועים טובים וחוויית משתמש מעולה על גבי כל המכשירים הם מהותיים להצלחתנו. ב-40 שנותיי בתעשייה ניהלתי מגוון פרויקטי פיתוח רחבי היקף, ואני מבין את האתגר והחשיבות שבמזעור סיכונים. בדקנו את אפשרויותינו ובחרנו במג'יק מאחר ואנו יודעים שפתרונותיה יאפשרו לנו להטמיע פרויקט כה מורכב בצורה המהירה והפשוטה ביותר."

רגב יטיב, מנכ"ל מג'יק תעשיות תוכנה ארה"ב: "פתרון המובייל העסקי הגמיש של מג'יק, הכולל יכולות פיתוח יישומים, אינטגרציה, וניהול השירותים המקצועיים, מאפשר לחברות כמו מילניום לבצע מעבר למובייל בצורה מהירה, בטוחה ומשתלמת. גדולתו של הפתרון אינו מסתכם רק בפיתוח אפליקציה אחת לשתי סביבות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS אלא גם מאפשר לארגונים למנף את הלוגיקה העסקית של יישומי הדסקטופ הקיימים ולהשתמש בהם כיישומי מובייל. יש לנו היסטוריה מכובדת של שימור לקוחות לאורך השנים ואנו שמחים לראות שמגמה זו ממשיכה עם המעבר של לקוחותינו למובייל העסקי."

אודות מג'יק תעשיות תוכנה
מג'יק תעשיות תוכנה הנה ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה למובייל עסקי, יישומי ענן ואינטגרציה עסקית. . לחברה 15 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, עצמאיים בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של מג'יק מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM. www.magicsoftware.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.