הודעה לעיתונות

לוטן תדמיות תנהל את תקציב יחסי הציבור של פורטל הרכב "גיר"

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכם ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של פורטל הרכב "גיר". לקוח זה מהווה דריסת רגל משמעותית בתחום הרכב עבור "לוטן תדמיות".

פורטל הרכב גיר (www.gear.co.il( מאפשר לגולשים באתר, לבחון ולהשוות בין כל דגמי הרכבים החדשים והמשומשים שעלו על כבישי ישראל מאז שנת 2000 ועד היום. פורטל הרכב אינפורמטיבי וחדשני ומכיל בין היתר את קטלוג הרכב הגדול והמקיף בישראל הכולל מפרטי רכב מלאים של כל גרסאות הרכבים החדשים והמשומשים מכל דגם ומכל יצרן, כמו כן מכיל הפורטל גלריית תמונות ענקית ואיכותית לכל רכב. לצד חדשות רכב מהארץ ומהעולם, מידע ממוקד על כל מבצעי הרכב וגלריית תמונות בלעדיות, מציע פורטל הרכב גיר כלים מתקדמים לחיפוש והשוואת רכבים ושירות הצעות לרכישת רכב חדש ומשומש, נסיעות מבחן, ליסינג, מימון וביטוח לרכב.

יעל לוטן, מנכ"לית לוטן תדמיות, על קבלת התקציב: "פורופוליו הלקוחות של לוטן מגוון יותר ויותר מה שמאפשר לנו דריסת רגל משמעותית במדורים שונים במדיה מחד ויצירת שיתופי פעולה בין לקוחות מאידך".

"לוטן תדמיות" מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות, כחלק מהאסטרטגיה שהיא בונה עבור לקוחותיה. החזון של יעל לוטן - מייסדת ומנכ"לית החברה - הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים - תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות ומושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

מבין לקוחותיה: מפעל הפיס, מוקד אמון, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט, מוזאון אילנה גור, קרן אתנה, חברת הבנייה אוסטק שמיר, גל מצליח ארכיטקטים ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.