הודעה לעיתונות

כנס החולים השנתי של האגודה הישראלית לסוכרת

יריד הסוכרת השנתי של האגודה הישראלית לסוכרת יערך ביום ד', 13.11.2013 בכפר המכביה, במהלכו יתקיימו הרצאות לקהל הרחב על ההיבטים השונים של מחלת הסוכרת ויינתנו כלים להתמודדות עם המחלה.

בכנס ירצו מיטב המומחים בתחום הסוכרת. בין ההרצאות: "לחיות חכם עם סוכרת בגיל מבוגר", ד"ר טלי צוקרמן. "FPG, HbA1Cומה שביניהם - חשיבות איזון רמות הסוכר שלאחר הארוחה", ד"ר עמיאל פייגנבאום, "הטיפול הפומי (בכדורים) בסוכרת סוג 2, ד"ר מריאלה גלנט, "למה 7?" ד"ר אלכס גורשטיין, "פוקחים עין על העין הסוכרתית", ד"ר אורי סגל ו"טיפול אופטימלי לסוכרת מסוג 2 – חלום או מציאות", ד"ר בתיה קורנבוים.

בנוסף, יוצג מופע "מחוברת" של פז מושקוביץ, שחקנית ומאמנת, שתעסוק בדרכים למנף את הקשיים ולצמוח מתוך המשבר.

באי הכנס יוכלו גם לעבור בדיקה לגילוי מוקדם של מחלת הסוכרת שתעשה באמצעות ניידת האגודה. בנוסף יוכלו המשתתפים להתרשם ממוצרים ושירותי עזר המיועדים לסוכרתי וימכרו בהנחות, וכן ליהנות מטעימות מזון, כולם בעלי תו האגודה, תו א.י.ל, אשר מהווה אינדיקציה למזון שנמצא עומד בקריטריונים לתזונה מתאימה לסוכרתיים.

יריד הסוכרת יתקיים, ביום ד', 13.11.2013, בכפר המכביה, רחוב ברנשטיין 7, רמת גן. בין השעות: 9:00-17:00. בעלות כניסה מינימאלית של 10 ₪ שניתן לשלם במקום.

כיום בישראל יש כחצי מיליון סוכרתיים ועוד כחצי מיליון טרום סוכרתיים. סוכרת הינה סיבת המוות השלישית בישראל ושיעור התמותה מן המחלה בארץ הוא מהגבוהים בעולם.
האגודה הישראלית לסוכרת (א.י.ל) פועלת למעלה מחמישים שנה ובין מטרותיה העיקריות הגברת המודעות לגילוי מוקדם ולמניעת התפתחות סוכרת והן לצורך לניטור נכון של גורמי הסיכון למחלה. האגודה פועלת לשיפור את רווחתם ובריאותם של חולי הסוכרת בישראל, לקידום מחקר רפואי על המחלה ולקיים פעילות למניעתה. העמותה מייצגת כיום כחצי מיליון חולי סוכרת המאובחנים בישראל, בעזרת 17 סניפיה המפוזרים ברחבי הארץ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה.