הודעה לעיתונות

אליום הישראלית השלימה צנתור עם מערכת Wirion בשידור חי בכנס הקרדיו-וסקולר הגדול בעולם

אליום מדיקל השלימה הצגת הליך צינתור בעורק התרדמה (קרוטיד) בשידור חי בכנס ה- TCT 2013 - הכנס הגדול בעולם בתחום רפואה קרדיו-ווסקולארית, המתקיים זו השנה ה-25. הכנס מהווה מרכז עולמי להצגת טכנולוגיות וחידושים בתחום, ללימוד טיפולים מתקדמים ולהצגת מחקרים קליניים

ההליך שהוצג הושלם תוך זמן קצר ובהצלחה רבה, וכלל צנתור בעורק התרדמה בגבר בן 64 הסובל מאחוז חסימה גבוה של כ-95% והסתיידות חריפה בעורק התרדמה הימני, ובנוסף ממחלה חמורה בעורקי הלב ובעורקי הרגליים. במהלך ההליך נעשה שימוש במערכת ה-Wirion של גרדיה, המיועדת להגנה מפני תסחיפים לאורך ההליך שכלל השתלת תומכן

אליום מדיקל (ת"א - אלמד; TASE: ALMD), חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה כי הציגה בשבוע שעבר הליך צינתור בעורק התרדמה (קרוטיד) בשידור חי בכנס ה- Trans Catheter Therapeutics - TCT 2013, בסן-פרנסיסקו ארה"ב.

ה-TCT הינו הכנס הגדול בעולם בתחום רפואה התערבותית קרדיו-ווסקולארית. במשך 25 השנים בהן מתקיים הכנס, הוא מהווה מרכז עולמי להצגת טכנולוגיות וחידושים בתחום, ללימוד טיפולים מתקדמים ולהצגת מחקרים קליניים.
השידור החי הוצג באולם המרכזי לרפואה אנדו-ווסקולרית בהנחיית פאנל של רופאים מובילי דעה עולמיים, ועורר דיון מעמיק על חדשנות הטכנולוגיה, התכונות היחודיות של המערכת וקלות השימוש בה. ההליך האמור הושלם תוך זמן קצר ובהצלחה רבה.

אסף אלפרוביץ מנכ"ל אליום: "השוק האמריקאי הינו אחד משווקי היעד העיקריים שלנו והצגת שידורים חיים מוצלחים בשני הכנסים המרכזיים בתחום בארה"ב, בנוסף לכנסים בינ"ל מובילים בפאריז ובטוקיו, כל זאת תוך מספר חודשים, מהווה עדות להערכה הרבה לה זוכה היחודיות והחדשנות הטכנולוגית של מערכת ה- WIRION®. אנו מאמינים כי החשיפה הרחבה והעניין הרב פותחים בפנינו הזדמנויות עסקיות למסחור ולהצפת ערך בחברה".

כנס ה- TCT 2013 שזו השנה ה-25 להיווסדו מתמקד בטכנולוגיות ומוצרים חדשניים והוא כולל רופאים מומחים וחברות בינלאומיות מובילות בתחום. מערכת ה- Wirion של גרדיה נבחרה בשנית להצגה בכנס על ידי ד"ר אנדריי שמידט, מומחה בעל שם עולמי, בהליך המדגים את החדשנות והיחודיות של המערכת בשידור חי של צנתור מאתגר, עובדה המלמדת על אמונו של ד"ר שמידט ואמון מארגני הכנס במערכת. השידור החי בוצע מבית החולים פארק, בלייפציג גרמניה, אחד מבתי החולים הגדולים והנחשבים באירופה בתחום זה, בו נעשה שימוש במערכת ה-Wirion עוד משלבי הפיתוח, ובראשותו של ד"ר אנדריי שמידט. ההליך כלל צנתור בעורק התרדמה בגבר בן 64 הסובל מאחוז חסימה גבוה של כ-95% והסתיידות חריפה בעורק התרדמה הימני, ובנוסף ממחלה חמורה בעורקי הלב ובעורקי הרגליים.

במהלך ההליך נעשה כאמור שימוש במערכת ה-Wirion של גרדיה, המיועדת להגנה מפני תסחיפים לאורך ההליך שכלל השתלת תומכן. ד"ר שמידט שיבח את הטכנולוגיה החדשנית של המערכת, את קלות השימוש בה ואת ביצועייה המצויינים.

ד"ר שמידט הציג מצגת קצרה המפרטת את הטכנולוגיה והתכונות היחודיות של המערכת ותוך כדי ביצוע ההליך נתן דגשים לקלות השימוש במערכת ולביצועייה המצויינים. ד"ר שמידט הדגיש את החשיבות להשתמש בתיל מוליך בהתאם לבחירתו וציין כי במקרים בהם אחוזי החסימה גבוהים והאנטומיה מאתגרת, נדרשת מערכת עם תכונות יחודיות כמו זו של ה-Wirion. כמו כן הוסיף כי עיצובו הייחודי של קטטר האיסוף מונע בעיות שכיחות של הסתבכות בסטנט בעת איסוף הפילטר.

החברה מצויה בעיצומו של ניסוי קליני פיבוטלי, במטרה לקבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA) לשימוש בצנתורים של עורק התרדמה (קרוטיד).

אודות מערכת WIRION
מערכת ה-WIRION™ הינה מערכת ייחודית מוגנת פטנטים מסוג פילטר להגנה מפני תסחיפים הנוצרים במהלך פרוצדורה צנתורית לפתיחת כלי דם חסומים באמצעות בלון, סטנט או כל אמצעי אחר. למערכת מנגנון נעילה ייחודי המאפשר לרופא המצנתר להשתמש בכל תיל מוביל לבחירתו ולמקם עליו את הפילטר במקום המתאים ביותר. האפשרות למקם את הפילטר בכל מקום על גבי כל תיל מוביל מפשטת ומייעלת את ההליך והופכת אותו לבטוח יותר ומהווה יתרון משמעותי ביחס לפתרונות אחרים בשוק. המערכת הינה מאושרת ל שיווק באירופה, לכל פרוצדורה קרדיו-ווסקולארית (CE Mark).

אודות אליום מדיקל
אליום מתמחה במכשור רפואי זעיר פולשני והנה בעלת מגוון טכנולוגיות וקווי מוצרים בתחום זה. אסטרטגיית החברה הינה ליצור ערך על ידי הרחבה של בסיס הפיתוחים הפנימיים וכן על ידי רכישת קווי מוצרים וטכנולוגיות נוספים. את החברה מובילים אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בקידום מהיר של מוצרים משלב הפיתוח ועד לשלב המסחרי תוך הבטחת מימון ארוך טווח ויתרון לגודל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.