הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות'' תנהל את יחסי הציבור של משרד "פלג אדריכלים"

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה על הסכם לניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של משרד "פלג אדריכלים". לקוח זה מצטרף לשורה ארוכה של לקוחות מתחום האדריכלות, עיצוב ותכנון הבית, כגון: גוטסמן-שמלצמן, אוסטק-שמיר, גל&מצליח ועוד.

משרד "פלג אדריכלים" הוקם בשנת 1982 על ידי האדריכלים בן פלג, צפריר גנני ואלי ברוסטובסקי וצבר לו מוניטין כמשרד דינמי, העוסק במגוון רחב של תחומים: תכנון ובינוי ערים, תכנון אדירכלי מלא למתחמים ולמבנים, תכנון ועיצוב פנים ועוד, תוך שימת דגש על מבנים למסחר, לתעשיות הייטק ומסרדים, למבני תעשיה, מבני מגורים, מערכות תנועה טרמינלים, שגרירויות ונציגויות ישראליות בחו"ל.

יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה מוסרת כי "תחום אדריכלות הוא אתגר מיוחד עבור יחסי ציבור, במדיה אין מקום רב לנושא, התחרות בענף מובילה את המשרדים לקחת ליווי מקצועי וההתמודדות עם השפע דורשת חשיבה יצירתית, קשרים נרחבים ואסטרטגיה אשר תבדל את המשרד. אני מאד שמחה שאדריכלים בוחרים בנו להוביל את יחסי הציבור שלהם".

חברת 'לוטן תדמיות' הוקמה ב- 1995 ע"י יעל לוטן. החברה מציעה מגוון שירותים למבחר לקוחות מהתחום העסקי, האמנות, התרבות . החברה מציעה שירותים מיוחדים המתאימים לתקציבים שונים ומתמחה בבניית אסטרטגיות תדמיתיות. החברה מטפלת במגוון לקוחות רחב, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עורכי דין, חברות נדל"ן, אדריכלים, עמותות, קוסמטיקה ועוד שלל פרויקטים בתחומים מגוונים. מבין לקוחותיה: מפעל הפיס, מוקד אמון, מתחם ביאליק, עמותת ילדים בסיכוי, האמנית מיכל רובנר, מעצבת התכשיטים איה עזריאלנט ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.