דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט: "אנו מעלים את תחזיתנו השנתית ומציגים תחזית לשנה הקרובה, המשקפת את האסטרטגיה שלנו להאצת הצמיחה באמצעות חדשנות"
דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט: "אנו מעלים את תחזיתנו השנתית ומציגים תחזית לשנה הקרובה, המשקפת את האסטרטגיה שלנו להאצת הצמיחה באמצעות חדשנות"
הודעה לעיתונות

ורינט עקפה צפי האנליסטים לרבעון השלישי 2013; מעלה התחזית השנתית

החברה עקפה את צפי האנליסטים לרבעון השלישי, ודיווחה על הכנסות של 224.8 מיליון דולר עם רווח במונחי Non-GAAP של 80 סנט למניה, לעומת צפי האנליסטים להכנסות של 223.6 עם רווח של 65 סנט למניה עבור התקופה

ורינט מערכות (נאסד"ק: VRNT), ספקית גלובלית מובילה של מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והבטחוני, המתמחה בפתרונות Actionable Intelligence, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ותשעת החודשים שהסתיימו ב-31 באוקטובר 2013.

החברה דיווחה על הכנסות של הכנסות של 224.3 מיליון דולר ברבעון השלישי 2013, עלייה של 11% לעומת הרבעון המקביל ב-2012.

הרווח הנקי במונחי GAAP הסתכם ב-22.5 מיליון דולר, או 42 סנט למניה בדילול מלא עבור הרבעון השלישי של השנה, לעומת 1.6 מיליון דולר, או 4 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי בשנה שעברה.

עבור 2013 החברה מעלה את התחזית, וצופה עלייה בהכנסות בטווח שבין 6.5%-7.5%, לעומת השנה שהסתיימה ב-31 בינואר 2013, עם רווח בטווח שבין 2.75-2.80 דולר למניה בדילול מלא.

התחזית השנתית משקפת צפי להכנסות בטווח שבין 250-259 מיליון דולר, עם רווח בטווח של 81-86 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית.

עבור 2014 צופה החברה צמיחה שנתית בהכנסות, בטווח שבין 7%-9% לעומת תחזיותיה עבור השנה הנוכחית, עם צמיחה בהתאמה ברווח למניה.

דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט מערכות: "ברבעון השלישי הצגנו הכנסות של 225 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP, המשקפות עלייה של 11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, עם שולי רווח תפעולי של 25% ותזרים מזומנים חזק. אנו מעלים את תחזיתנו השנתית ומציגים תחזית לשנה הקרובה, המשקפת את האסטרטגיה שלנו להאצת הצמיחה באמצעות חדשנות."

חברת ורינט (נאסד"ק: VRNT) היא ספקית גלובלית מובילה של מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והבטחוני, המתמחה בפתרונות ®Actionable Intelligence. קו המוצרים והפתרונות של ורינט בתחום המודיעין והמודיעין האבטחתי לשוק העסקי והבטחוני מאפשר לארגונים ברחבי העולם לאסוף ולנתח נתוני ביג דאטה ממקורות מידע מורכבים ובלתי מנוצלים, כגון קול, וידאו וטקסט בלתי מובנה, כדי לאפשר החלטות מתוזמנות ויעילות. מעל ל-10,000 ארגונים ביותר מ-150 מדינות משתמשים בפתרונותיה של ורינט על מנת לשפר את ביצועי הארגון ולהפוך את העולם לבטוח יותר, כולל יותר מ-80% מהחברות ברשימת Fortune 100. משרדיה הראשיים של החברה נמצאים בניו-יורק, והיא פועלת באמצעות סניפים ברחבי העולם ורשת שותפים גלובלית. www.verint.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.