מפרסם: אליטה תקשורת
תאריך: 11/12/2013 11:53
נושא: טיפוח
אור פנקס, סמנכ"לית שיווק ופיתוח, HIKARI
אור פנקס, סמנכ"לית שיווק ופיתוח, HIKARI
הודעה לעיתונות

לוחמה בצלוליטיס

== החורף היא העונה בה מכריזים על הצלוליטיס ללוחמה מקיפה, בכדי להסירו. מכשירים מתוחכמים, הכירורגיה הפלסטית וקוסמטיקאיות, כולם רותמים את החודשים הקרים, כדי להכין את גופנו למפגן קיץ נקי וחלק.
==

באחת מכתבות הרכילות נקשר שמה של אייקון האפנה ויקטוריה בקהאם בקרם המטפל בצלוליט, קרם זה מכיל את התרכובת Spirulina Plantesis Extract.

מסתבר שכחודשיים לאחר לידתה הרביעית, היא נצפתה במצלמות ה"פפארצי", רזה כתמיד, כשבידה שקית עם קרם שנועד לטיפול בצלוליט, למרבה הפליאה אישרה הגברת בקהאם שהיא משתמשת באופן קבוע במוצר זה ואף ציינה שבעזרתו היא שומרת על גזרתה ומונעת את הופעת תופעת הצלוליט הלא מחמיאה.

בשלב הזה אבשר לכן כיצד הכתוב לעיל עוזר לנו הלוחמות בצלוליט, והיושבות בציון.
קוקטייל הצלוליט של חברת HIKARI מכיל 3 תרכובות מנצחות לטיפול בתופעת הצלוליט, ובינהם התרכובת Spirulina Plantesis Extract המהווה את החומר הפעיל באותו קרם ממותג ששהזכרתי, שחוזקו בשני "שחקני מפתח" נוספים.

הכיני את עורך לקיץ

1. ISO SLIM - נוסחה מורכבת המכילה 4 חומרים פעילים הממוקדים בטיפול בצלוליט ובצמצום ההיקפים שמסייע בתהליך ההרזיה.
א. . Genistein - עבור lipolysis adipogenesis, וכן קולגן.
ב. קפאין - ל- lipolysis - שהוא חוסר שיווי משקל בין תאי השומן הקיימים לתאים החדשים.
ג. קרניטין - עבור lipolysis ד. Spirulina Plantesis Extract - האחראית על מיצוקו מחדש של העור, תרכובת זו נחשבת לאחת מתרכובות האנטי צלוליט הטובות ביותר, נוסחה זו עובדת היטב ומצויה במוצרים רבים, גם
בקרם של ויקטוריה. בעוד שיצרנית ה- ISO SLIM ממליצה על שימוש של 4% בלבד מהנוסחה במוצר - בקוקטייל הצלוליט של היקארי השתמשנו ב- 5%!

2. BODIFIT - קומפלקס שמטפל באחד מהסיבות העיקריות להופעת הצלוליט שהוא ניקוז לקוי של מערכת הלימפה (המכיל 2 חומרים פעילים המשפרים באופן משמעותי את הניקוז של העור, שמהווה את אחד מהסיבות להופעת הצלוליט) .

א. Coco-glucoside - המפחית בעליל את הופעת הצלוליט תוך שיפור קצב ניקוז הרעלים. ב. Glaucine - משפר את האלסטיות שבין תאי השומן לרקמות החיבור. קומפלקס זה נמצא בשימוש נרחב בתכשירים רבים שמיועדים לטיפול בצלוליט, בעוד שרמת השימוש המומלצת במוצר היא של 2.5% - במוצר של HIKARI יש 5%!

3. SVELTESSENCE - המיוצר מתמצית גרעין פרי הליצ'י - מוצר זה תורם להפחתה בהרחבת והגדלת רקמת השומן. היצרן ממליץ על רמת שימוש של 3% - במוצר של HIKARI יש 5%!

יש לציין כי ברוב המוצרים הקיימים בשוק ימצאו אחד מבין שלושת המרכיבים הראשונים. כשאת משתמשת במוצר שלנו יש לך במוצר אחד את כל שלושת המרכיבים בתוספת קפאין וקרניטין. לא פחות חשוב, בכדי לקבל תוצאות וודאיות, אחוזי השימוש במוצר הם תמיד מעל למומלץ. חשוב לעסות את המוצר למשך 1-2 דקות כדי לשפר את החדירה.

בסיכומו של דבר מדובר בפורמולציה ממוקדת מטרה, יעילה, יציבה ובטוחה שמשיגה תוצאות נראות לעין. אז קדימה למריחה... דיווד (בקהאם) מחכה לנו!

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אליטה תקשורת.