דורי קימחי
דורי קימחי
הודעה לעיתונות

חברת "דורי קימחי" זכתה במכרז להתקנת תאורה ירוקה בבניין המעונות החדש של "מכון וייצמן"

חברת דורי קימחי זכתה במכרז להתקנת תאורה ירוקה וחסכונית בבניין המעונות החדש של מעון וייצמן על שם צ'ארלס קלור.
לדברי דורי קימחי "תהליך הפרוייקט מתחילתו ועד סופו המתקרב היה מאתגר ומעניין כאחד. מדובר בפרוייקט פורץ דרך בתחומו בארץ, במסגרתו אנו מתקינים תאורת לדים חסכונית וירוקה, תוצרת כחול לבן, בכל המסדרונות והחדרים בפרוייקט המגורים החדש במכון".

חברת דורי קימחי, מעצבת מייצרת ומשווקת גופי תאורה ולדים בשילוב טכנולוגיות פורצות דרך בתחום התאורה. מדובר בחסכון אנרגיה משמעותי, מוסיף דורי. קיבלנו את כל האישורים מהמהנדסים האחראים במכון וייצמן לפני היציאה לדרך. אני שמח שאני רואה באופק פרוייקטים נוספים כאלה במהלך השנה בהם גופים גדולים מחליטים להשקיע בתאורה שהיא גם חסכונית יותר בחשמל וגם ירוקה יותר".

לדברי דורי "בימים אלא כבר ניתן לצפות את סופה המתקרב של נורת הליבון. אחת החלופות החסכוניות, הנפוצות ביותר קיום, היא תאורה מבוססת טכנולוגיית LED אשר הופכת להיות חלק אינטגרלי מהתאורה הבייתית.
עוד מוסיף דורי קימחי כי יתרונותיה של נורת הלד מתבטאים בצריכת חשמל מינימאלית, אורך חיים הארוך משמעותית משאר הנורות, ובמגוון צבעים רחב. יכולותיהן של נורות הלד יוצרות שינויים בעיצוב חזות החלל ובשילוב התאורה בו. נורת הלד מאפשרת שילובים מעניינים שעד עתה לא היו אפשריים:
פסי תאורה מעל משטחי עבודה במטבח או בחדר הרחצה, פסי תאורה בתוך ארונות, שילוב כחלק מרהיטים "מאירים" ועוד".
לאחרונה השיקה החברה אולם תצוגה חדש בו היא מציגה בימים אלא את קולקציית הלדים החדשניים שלה פרי פיתוחו ועיצובו של דורי קימחי.

http://www.kimhi.co.il/index.html

אולם תצוגה: רח' קיבוץ גלויות 32, תל אביב
שעות פתיחה: א' – ה' – 9:00-19:00, ו' – 9:00-14:00
טלפון: 03-6823857 דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורין תקשורת דוברות ויחסי ציבור.