דן בודנר, מנכ"ל ורינט
דן בודנר, מנכ"ל ורינט
הודעה לעיתונות

ורינט רוכשת את קאנה האמריקאית ב-514 מיליון דולר

הרכישה תאפשר שינוי מהותי בהתנהלות ארגונים מול לקוחותיהם. ורינט צופה כי העסקה, בשווי של 514 מיליון דולר, תושלם במהלך הרבעון הפיסקלי הראשון של ורינט לשנת 2014. קאנה (KANA Software), מעמק הסיליקון בקליפורניה, מספקת פתרונות שירות לקוחות בענן ובחצר הלקוח עבור ארגונים גדולים ובינוניים, מתוך המבוססים על איחוד מידע על התנהלות הלקוח מול הסוכנים, באינטרנט, ברשתות חברתיות ובמובייל. לחברת קאנה כ-900 לקוחות גלובליים אשר יתווספו כעת ללקוחות ורינט, שכבר משרתת היום מיותר מ-10 אלף לקוחות. בסיס הלקוחות המשולב, הכולל מספר לקוחות משותפים, יהנה מקו פתרונות מורחב ומקיף יותר מספק יחיד

ניו יורק, 6 בינואר 2014 – חברת ורינט מערכות (נאסד"ק: VRNT), ספקית גלובלית מובילה של מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והבטחוני, המתמחה בפתרונותActionable Intelligence, הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת קאנה (KANA Software), ספקית מובילה של פתרונות שירות לקוחות המוטמעים בענן ובתשתית הלקוח. המהלך ייצור שילוב ייחודי ומהפכני שיקדם את אסטרטגיית ה-Actionable Intelligence של ורינט. שילוב זה יספק חבילת פתרונות שתאפשר לארגונים בכל העולם להטמיע חבילה מקיפה מספק יחיד ולייצר מהפך בהתנהלות מו לקוחותיהם. ורינט צופה כי רכישת קאנה תושלם במהלך הרבעון הפיסקלי הראשון שיסתיים ב-30 באפריל 2014.

דן בודנר, מנכ"ל ורינט: "אנו מאמינים כי רכישת קאנה תאפשר לורינט לספק חבילת יכולות שלמה בתחום ה-Actionable Intelligence, ותספק ערך מוסף ללקוחותינו ושותפינו. פתרונות שתי החברות משלימים זה את זה ובכך יוצרים יכולת מקיפה שתסייע בשיפור התנלות ארגונים מול הלקוחות. התרשמנו מחברת קאנה ואנו חולקים חזון משותף לגבי השווקים אליהם אנו פונים, לרבות מחויבות חזקה כלפי לקוחותינו. כמו כן אנו מאמינים שקיימת התאמת תרבות ארגונית בין שתי החברות, ובסיס להצלחה משותפת היום ובעתיד עבור לקוחותינו ועובדינו. אנו מצפים להשלמת העסקה ומברכים את עובדי קאנה בהצטרפותם אל משפחת ורינט."

לחברת קאנה כ-900 לקוחות גלובליים אשר יתווספו כעת ללקוחות ורינט, שכבר משרתת היום מיותר מ-10 אלף לקוחות. בסיס הלקוחות המשולב, הכולל מספר לקוחות משותפים, יהנה מקו פתרונות מורחב ומקיף יותר מספק יחיד.

מארק דופל, מנכ"ל קאנה: "צוות ההנהלה שלנו נלהב מההזדמנות להצטרף לספקית טכנולוגיה מובילה כמו ורינט, ואנו צופים כי גם לקוחותינו ישמחו, בעיקר כאשר יבינו כי ורינט וקאנה יכולות כעת לספק תמונה בהירה של מי עושה מה, מתי, איך ולמה במסגרת פעילות שירות הלקוחות שלהם."

רכישת קאנה: תנאים וזמנים
ורינט הסכימה לרכוש את קאנה עבור 514 מיליון דולר במזומן, בכפוף להתאמות בעת סגירת העסקה. מימון הרכישה צפוי להיעשות באמצעות שילוב של 100 מיליון דולר מעתודות המזומן של ורינט, כ-300 מיליון דולר מהלוואות בנקאיות (בתנאים דומים להלוואה הנוכחית של ורינט), והשאר מקו האשראי של ורינט. החברה צופה כי הרכישה תושלם במהלך הרבעון הפיסקלי הראשון, בכפוף לתאריך התפוגה של תקופות המתנה רגולטוריות ועמידה או ביטול תנאים אחרים שהחברות מאמינות שנדרשים בעסקה מסוג זה.

ג'ונס דיי שימשו כיועצים משפטיים לורינט בהקשר של עסקה זו. גולדמן, סאקס ושות' שימשו כיועצים פיננסיים, וקירקלנד ואליס שימשו כיועצים משפטיים לקאנה בהקשר של עסקה זו.

קאנה: תחזית כספית לשנת 2014
ורינט לא משנה את תחזיתה הנוכחית לשנה זו, ולשנה שמסתיימת ב-31 בינואר, 2015, לפני סגירת עסקת הרכישה. עם זאת, צופה ורינט כי קאנה תייצר הכנסות במונחי non-GAAP בטווח שבין 150-140 מיליון דולר ו-EBITDA במונחי non-GAAP בטווח שבין 45-40 מיליון דולר במהלך 2014, השנה הפיסקלית של קאנה. בנוסף, בהתבסס על שיעור הרווחיות הצפויה של קאנה, ועלויות המימון של ורינט, כמו גם תזמון סגירת העסקה במהלך הרבעון הפיסקלי הראשון של ורינט, צופה החברה כי הרכישה תוסיף לרווחי ה-non-GAAP שלה עבור השנה המסתימת ב-31 בינואר 2015. הערכות ה-non-GAAP של קאנה הוכנו באופן דומה לאלה של ורינט, המפורטים מטה.

אודות קאנה תוכנה
קאנה (KANA Software), חברת פורטפוליו של Accel-KKR , מספקת פתרונות שירות לקוחות בענן ובחצר הלקוח עבור ארגונים גדולים ובינוניים, מתוך חשיבה על הערוצים השונים באמצעותם מתבצעת תקשורת של הלקוח עם ועל המותג. פתרונות החברה מבוססים על הקשר ואיחוד המידע מהדרך שעושה הלקוח עם הסוכנים, באינטרנט, ברשתות חברתיות ובמובייל, ובאופן זה מפחיתים את זמן הטיפול בו ומעלים את שיעור ההצלחות ושיעור ה-NPS. לחברה יותר מ-900 לקוחות ארגוניים, כולל רבות מחברות הפורצ'ן 500, ויותר מ-250 סוכנויות ממשלתיות. משרדיה של קאנה נמצאים בעמק הסיליקון שבקליפורניה, עם סניפים בכל העולם.

אודות ורינט מערכות
חברת ורינט (נאסד"ק: VRNT) היא ספקית גלובלית מובילה של מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והבטחוני, המתמחה בפתרונות ®Actionable Intelligence. קו המוצרים והפתרונות של ורינט בתחום המודיעין והמודיעין האבטחתי לשוק העסקי והבטחוני מאפשר לארגונים ברחבי העולם לאסוף ולנתח נתוני ביג דאטה ממקורות מידע מורכבים ובלתי מנוצלים, כגון קול, וידאו וטקסט בלתי מובנה, כדי לאפשר החלטות מתוזמנות ויעילות. מעל ל-10,000 ארגונים ביותר מ-150 מדינות משתמשים בפתרונותיה של ורינט על מנת לשפר את ביצועי הארגון ולהפוך את העולם לבטוח יותר, כולל יותר מ-80% מהחברות ברשימת Fortune 100. משרדיה הראשיים של החברה נמצאים בניו-יורק, והיא פועלת באמצעות סניפים ברחבי העולם ורשת שותפים גלובלית. www.verint.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.