הודעה לעיתונות

מה מעסיק את קלינאי התקשורת בישראל - הכינוס ה 50 של קלינאי התקשורת

מאות קלינאי תקשורת
יפגשו במלון אינטרקונטיננטל בתל-אביב
לרגל הכנס השנתי ה-50

בכנס היובל של אגודת קלינאי התקשורת יוצגו שיטות טיפול חדשניות ומחקרים קליניים שיקיפו את תחומי העיסוק המגוונים של קלינאי התקשורת.

מאות קלינאי תקשורת יתכנסו ב-11-10 בפברואר 2014 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב לכנס השנתי ה-50 של אגודת קלינאי התקשורת.

ד"ר אסנת סגל, קלינאית תקשורת ויו"ר הכנס: מטרת הכנס היא להציג בפני קלינאי תקשורת ואנשי מקצוע מתחומים אחרים את החידושים המדעיים בתחום המקצועי שלנו, ולהרחיב את הידע במגוון רחב של תכנים. בכנס 8 מסלולים שמקיפים את כל תחומי המקצוע, כגון: התפתחות שפה נורמלית ולקויה, אבחון וטיפול בלקויות דיבור, קשיי תקשורת שפה ודיבור בקרב מבוגרים, אבחון וטיפול קלינאי תקשורת בילדים ומתבגרים על הספקטרום האוטיסטי, שיקום שמיעה וגמגום.

ד"ר נעמה שחר, יו"ר האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת, הכינוס מייצג את החוזקה של קלינאי התקשורת בהובלת תהליכים. קידום המקצועיות שלנו על ידי למידה לאורך כל החיים המקצועיים. אנחנו רוצים להשפיע על מהלכים שיאפשרו לנו לשפר את התדמית שלנו בעיניי הציבור. שמנו לנו כמטרה להביא לידיעת הציבור שלקלינאי תקשורת יש רשיון ובו מספר תעודה ורק מי שהינו עם רישיון יכול לקרוא לעצמו קלינאי תקשורת. אנחנו רוצים לשמור על החופש המקצועי שלנו ולקבוע את הקריטריונים לכך. הקוד האתי והיושרה הם נר לרגלינו בכל מעשיינו המקצועיים.

האגודה נרתמה למאבק רב שנים עם עמותות נוספות, כדי להכיר ב"מכשירי דיבור" במסגרת סל הבריאות. המסר שלנו הוא כי לכל אדם מגיע לתקשר ומכשיר דיבור הוא אמצעי המאפשר זאת.

לצד הכינוס, תוצג תערוכה ובה מגוון עשיר של משחקי למידה וטיפול, ספרות מקצועית, ואביזרי עזר וחידושים טכנולוגיים בתחום השמיעה.
באולמות הכנס יוקרנו יצירות של קלינאי תקשורת העוסקים ביצירה ואמנות.

לפרטים נוספים ולתכנית הכינוס: http://www.congress.co.il/ishla

לפרטים נוספים, גיל ניצן דובר הכנס, 0544385828

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל ניצן תקשורת ויחסי ציבור.