הודעה לעיתונות

מג'יק הישראלית זכתה בפרס החדשנות ב-Developer Week על פתרונות מובייל עסקיים

חברת מג'יק תעשיות תוכנה בע"מ (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה למובייל לעסקים, יישומי ענן ואינטגרציה עסקית, הודיעה כי זכתה בפרס החדשנות של DeveloperWeek 2014, לפיתוח יישומי מובייל עסקיים.

פרס המוצר החדשני של DeveloperWeek's 2014, ניתן על הכרה בטכנולוגיות ובמוצרים חדשניים. הזוכים בפרס נקבעים הן על ידי הצבעה של חברות הפועלות בתחום והן על ידי פאנל שופטים עצמאי.

פתרון המובייל העסקי של מג'יק הינו פתרון מקצה-לקצה המספק למפתחי יישומי מובייל כלי חזק, גמיש, ורב ערוצי בו ניתן לפתח יישומים עסקיים במהירות, בעלות-תועלת גבוהה וכן יכולות אבטחה גבוהות. הפתרון השלם של מג'יק משלב את פלטפורמת היישומים Magic xpa, פלטפורמת האינטגרציהMagic xpi , כלי השליטה והבקרה Magic MDM וכן שירותי תוכנה נלווים למובייל. פתרונות ושירותים משולבים אלו מאפשרים פיתוח, אינטגרציה, הטמעה וניהול מוצלח של אפליקציות מובייל לעסקים. הפתרון של מג'יק מאפשר לעסקים ליהנות מיתרונות של פיתוח מהיר והגעה לשוק, סט יכולות יחיד המותאם לכל המכשירים יחד עם החזר השקעה מהיר.

בין ההמלצות לזכיה שקיבלה מג'יק במהלך הליך הדירוג מצד החברות צוטטו הגורמים הבאים:
"אני משתמש במוצרי מג'יק מזה שנים רבות על מנת לפתח מגוון אפליקציות רחב. בשונה מטכנולוגיות אחרות, המוצר מתעדכן תדיר ועקומת הלמידה בכל גרסה חדשה יורדת" - Jayesh Bhagat הבעלים של JayB Solutions Ltd , אנגליה.

"מג'יק איפשרה לי, כמפתח יחיד, לספק פתרונות תוכנה לחברות בעלות היקף מכירות של 1 מיליון דולר ועד היקף מכירות של 1 מיליארד דולר, עם יכולות וקלות שימוש שחברות גדולות אחרות אינן מספקות ". - Arch Lineberger שותף בחברת InControl Systems, , ארה"ב.

"במשך 20 שנה , מג'יק מאפשרת לנו לספק פתרונות עיסקיים ללקוחותינו בלוחות זמנים ובהקפי תקציב אשר לא היו ניתנים להשגה באמצעות כל כלי פיתוח אחר" - Alejandro Poznansky מנכ"ל , Generatica S.A. ארגנטינה.

אודי ארטל, נשיא מגי'ק תעשיות תוכנה: "אנו נרגשים מהבעת האמון הגורפת אותה קבלנו מ – DeveloperWeek, מהלקוחות הקיימים שלנו ומשותפינו העיסקיים. פתרון המובייל העסקי שלנו זכה לאימוץ מהיר במהלך 2013 מצד לקוחותינו ברחבי העולם הכוללים את Rummel Matratzen הגרמנית Millenium MusicMedia מארצות הברית Nictus Ltd. מדרום אפריקה ו - BNP Real Estate מצרפת. אנו מצפים להתקנות רבות במהלך 2014."

אודות מג'יק תעשיות תוכנה
מג'יק תעשיות תוכנה הנה ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה למובייל עסקי, יישומי ענן ואינטגרציה עסקית. לחברה 19 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, עצמאיים בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של מג'יק מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM .http://www.magicsoftware.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קוואן תקשורת.