מקום בלב צילום יחסי ציבור
מקום בלב צילום יחסי ציבור
הודעה לעיתונות

חגיגות ולנטיין במקום בלב, רעננה

מקום בלב ברעננה מזמין את האוהבים לחגוג את וולנטיין בלב גן ירוק ופורח וליהנות מתפריט שכולו מבוסס על חומרי גלם איכותיים הכולל מנות ספיישל מיוחדות . בין התאריכים 14-13 בפברואר ניתן לחגוג באווירה רומנטית ובליווי מוזיקלי

מקום בלב  מסעדה בקסם של גן  רח' הפרדס משותף 5, רעננה

מקום בלב ברעננה מזמין את זוגות האוהבים לחגיגה של קולינריה וטבע במרחב הפורח של המקום. בוולנטיין הקרוב, בין התאריכים 14-13 בפברואר (ימים ה'-ו') יוכלו הזוגות ליהנות מתפריט חושני מיוחד, המבוסס על חומרי גלם טריים, מיטב הבשרים והדגים הטריים ועשבי תיבול שמגודלים בגינת הירק של המסעדה .

חוויית גורמה בלתי נשכחת \\ וולנטיין במקום בלב רעננה \\ 14-13 בפברואר 2014:
לבחירה מנה ראשונה: סשימי סינטה סינטה מעושנת פרוסה ד' עם בלסמי מצומצם, בצל ירוק ומלח אטלנטי, טונה אדומה צרובה טונה אדומה במעטפת שומשום לבן ושחור , צלויה על מחבת על גבי מצע של עלי מיקרו ירוקים, ארטישוק ממולא 3 יחידות ארטישוק ממולא בדוסקל פטריות בתוספת צנובר פרמזן ורוטב שמנת יין אדום וקינמון, שרי בושה 3 סוגי עגבניות שרי עם צנונית, אבוקדו בתיבול שמן זית, מיץ לימון , מלח אטלנטי וגבינת בושה עיזים, קרפצ'ו סלק פרוסות דקות של סלק אפוי ובלסמי מצומצם, קרמל ענבים, פולי וואסבי ועלי מיקרו עם גבינה כחולה. לבחירה מנה עיקרית: פילה בקר 250 גרם צלוי על גריל על מצע פירה מדורה עם בצל אפוי בתוספת רוטב יין, קורדון בלו קורדון ממולא במשחת חרדל , עלי מנגולד, פלפל קלוי, אספרגוס , גבינת פרמזן עטוף בטמפורה ומצופה בפנקו על מצע של פירה סלק עם רוטב פלפלים קלויים, קפלצ'ו סלק כיסוני בצק ממולאים בסלק עם רוטב שמנת יוגורט ורימונים בתוספת גבינה כחולה, ניוקי בטטה ניוקי בעבודת יד ברוטב חמאה, מרווה עם פטריות פורטובלה, ערמונים קלויים, אספרגוס ופרמז'ן בצד, פילה אנטיאס צלוי על גריל בתוספת ירקות קלויים ורוטב שמנת זעפרן. לבחירה מנה מתוקה לקינוח: מקרון קראנץ גאנדויה שכבות של עוגיות מרנג , אגוזים מוקפצים בשילוב קרם שוקולד נוגט, ותלתלי קרמל, פלורנטין פסיפלורה דובדבן קרם פסיפלורה קטיפתי מקורמל על מצע טארט עוגיות תחרה , שקדים ודובדבן.

 ולנטיין לאוהבים במקום בלב, רעננה - 180 ₪ בלבד לסועד

מקום בלב, רעננה \ מסעדה בקסם של גן

מחכים לכם ברח' הפרדס משותף 5, רעננה
פרטים נוספים והזמנת מקומות בטל': 09-7722113
שעות פתיחה: א'-ו' 23:30-08:30, שבת 23:00-10:00

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נעמי צ'רפק יחסי ציבור.