פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
פקשוט
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
תמונת קטלוג
הודעה לעיתונות

קולקציית קיץ 2014 של מותג האופנה לומינרי

קולקציית קיץ 2014 של המותג LUMINARY

המעצבות שירה לנגר וליהיא שמריך כהן מציגות קולקציית קיץ בהשראת פריחת הדובדבן ביפן, תחת המותג החדש שלהן -LUMINARY.

פריחת הדובדבן ביפן המסמלת את היופי והעוצמה של פריחת האביב הובילה את המעצבות הצעירות בבחירת הבדים, ההדפסים, הצבעוניות והגזרות.
הפריטים בקולקציית אביב-קיץ 2014 מאופיינים בזרימה ובצבעוניות אביבית ומשלבים מצד אחד את הטרנדים העולמיים שמכתיבים גדולי המעצבים בעולם ומצד שני שמירה על סגנון ייחודי השומר על הפריטים נצחיים.
הגוונים והצבעוניות בקולקציה כוללים גוונים חומים, OW ולבן, שילובי הצבעים הקונטרסטיים, האלמותיים השחור והלבן היוצרים מראה אלגנטי ונשי, לצד צבעוניות מתפרצת של צבעי אדום וכתום.
הגזרות בקולקציית הקיץ של LUMINARY משלבות בין מוטיבים מסגנון הלבוש היפני לבין עיצובים מחמיאים לגזרת האשה הישראלית ולקיץ הישראלי.
הבדים נבחרו בקפידה ומאופיינים במרקמים ותחושה המזכירים את הלבוש היפני המסורתי, עם דגש על בדים רכים ונעימים היוצרים גזרות מחמיאות.
הקולקציה משלבת בתוכה פרינטים וטקסטורות מעולם הטבע ובעיקר פרחוניות המסמלת את פריחת הדובדבן באביב היפני.
קולקציית אביב-קיץ של LUMINARY כוללת קולקציית קפסולה של בגדי ערב עם טאצ' אישי ובטקסטיל ידני המורכב ברובו מסריגה, אותה בחרו המעצבות כפירוש שלהן לעבודות היד של היפנים בבגדיהם המסורתיים.
טווח מידות:
36-42
טווח מחירים:
350-1500 ש"ח
ניתן להשיג:
סטודיו LUMINARY – הרכס 19, סביון/אחד העם 92, תל אביב
לתיאום הגעה: שירה: 050-8445640 ליהיא: 050-5624224
בימים הקרובים תיפתח חנות במתחם "שרונה" בת"א

על המותג:
שירה וליהיא הכירו במכון אבני במגמת עיצוב אופנה וחיזקו את הקשר במשך ארבעת השנים בהן נמשכו הלימודים. משגילו השתיים את טעמן המשותף בכל מה שקשור באופנה החלו בדרכן המשותפת.
הצלחת הקולקציה הראשונה שהיתה קולקציית קפסולה וכללה מעט פריטים אך עם דגש על איכות הבדים והתפירה, וכללה ברובה עבודת טקסטיל ייחודית של צביעות משי ידניות ורקמת חרוזים הובילה את השתיים להחלטה על פתיחת מותג בשם LUMINARY (מואר).
המותג נמצא על התפר הדק בין בגדי ערב לבגדי בוקר
הקולקציות מאופיינות בסגנון נשי ורומנטי אך עם זאת עכשווי ומיוחד
בכל קולקציה, משתדלות המעצבות להפגין את הסטייל האישי שלהן בבחירת הבדים והגזרות
ושמות דגש על טקסטורות שונות וצבעוניות מגוונת.
בכל עונה משלבות המעצבות את הטרנדים העולמיים שמכתיבים גדולי המעצבים בעולם אך יחד עם זאת מקפידות לשמור על סגנון ייחודי השומר על הפריטים נצחיים וייחודיים להן.
את ההשראות לקולקציות שלהן שואבות שירה וליהיא מהטבע, שילובי צבעוניות הכוללים צבעי אדמה על כל גווניהם, טקסטילים וטקסטורות המזכירים אלמנטים מהטבע וחיתוכים ייחודיים הלקוחים מעולם הצומח.
LUMINARY שמה דגש על איכות הפריטים ומשלבת בדים נשפכים וכן בדים מחטבים וכולם ברמה גבוהה, על מנת להעניק לללקוחותיה בגדים מחמיאים שיתאימו לגזרתן. בין הבדים: משי, ויסקוזה, עור, ג'רסי, 100% כותנה, שיפון, תחרה ועוד.
העיצובים של LUMINARY משלבים גזרות המחמיאות לקווי המתאר הנשיים, מבליטים את החלקים היפים בגוף האישה ומסתירים את נקודות החולשה, עיצובים שילוו את הנשים לאורך כל שעות היום, החל מיום במשרד ועד לבילוי לילי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוז רוה ייצוג ויחסי ציבור.