הודעה לעיתונות

ישראייר חונכת קו חדש לפרוג'יה, איטליה

חברת התעופה ישראייר חונכת קו טיסות שבועיות
לפרוג'יה בחבל אומבריה איטליה
טיסת הבכורה תמריא ביום שבת ה-5.7
מחיר טיסה כולל מיסים ורכב לשבוע החל מ- 599$

קבוצת ישראייר הודיעה היום על תחילת השיווק של קו הטיסות החדש שלה ישירות לעיר פרוגי'ה הנמצאת בחבל אומבריה שבאיטליה.

טיסת הבכורה מישראל תצא ביום שבת ה- 5.7.14 ולאחר מכן הטיסות יצאו בכל יום שבת.

הטיסות הישירות מישראל לפרוג'יה תתקיימנה פעם בשבוע בימי שבת במטוסי איירבס החדשים של החברה. בפרוג'יה שדה תעופה מחודש קטן ונוח, עם חברות להשכרת רכב הנמצא במרחק נסיעה קצר לחבל טוסקנה ומהווה נקודת יציאה נוחה לערים כגון: סיינה, פירנצה, סן ג'מיניאנו , חבל קייאנטי ועוד.

קבוצת ישראייר מציעה לנוסעים שתי סוגי חבילות : חבילה הכוללת טיסות, רכב שכור לשבוע וחדר באירוח כפרי במחיר החל מ-799 $ לאדם (מינימום 4 נוסעים) או חבילת טוס וסע לשבוע החל מ-599 $ (מינימום זוג).
בנוסף, חברת נתור מציעה טיול מאורגן לחבל אומבריה הכולל ביקור בסן מרינו, ארצו וקורטונה במחיר החל מ- 1,099$ לאדם בחדר זוגי.

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר: "בחברה צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות הנופשים הישראלים שיבחרו הקיץ לבלות במחוז טוסקנה . התוכנית לחנוכת הקו הינו מהלך העולה בקנה אחד עם חזון ישראייר השם דגש על התרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הבינלאומיים של החברה ובשיווק חבילות אטרקטיביות".

מחוז טוסקנה הממוקם במרכז איטליה הוא אחד מהמחוזות הגדולים של ארץ המגף וגובל בחבל אומבריה במזרח ובליגוריה בצפון כאשר בירת המחוז היא פירנצה. טוסקנה מוכרת וממותגת בזכות היין המיוצר בה , המגדל הנטוי הידוע "מגדל פיזה", אוכל טוסקני הכולל כל סוגי הפסטות וכן בשרים משובחים לצד נופים עוצרי הנשימה.
עוד הוסיף סתיו כי :"אנו צופים ביקושים גבוהים מאד ליעד תיירותי זה הן בגלל מגוון הפעילויות והחוויות שהוא מציע,הן בגלל הטיסות הישירות, הן בשל החבילות הכוללות רכב ווילות וכמובן בשל המחירים האטרקטיביים של החבילות." .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לייבוביץ תקשורת שיווקית.