ברז "מדגל" מסדרת Madgal Art
ברז "מדגל" מסדרת Madgal Art
הודעה לעיתונות

לכבוד חג השבועות - יצרנית הברזים הישראלית "מדגל" מציגה ברז יוקרתי וחגיגי בצבע לבן מסדרת Madgal Art

יצרנית הברזים הישראלית "מדגל" מציעה לחג השבועות להתחדש עם ברז חגיגי ויוקרתי בצבע לבן, מסדרת הברזים החדשנית של החברה Madgal Art, המשלבת לראשונה עיצוב מטאלי יוקרתי וצבעוניות מרהיבה. הסדרה מוצעת גם בצבעים נוספים - בורגונדי (אדום-יין), שחור ואפור.

הברז היוקרתי הינו מדגם מאטיס, המיועד למטבח, והוא מאופיין בקווי עיצוב ישרים ואלגנטיים. הוא עשוי מחומרים משובחים הכוללים מתכת איכותית וחומרים פולימרים מתקדמים (APM), המונעים חשש להימצאות עופרת בברז. הפולימר המוטמע גם בחלק החיצוני של הברז מעניק לו את הצבעוניות המיוחדת.

הברז מתאפיין בגוונים נקיים, המשתלבים בהרמוניה: לבן בחלקו העליון ומתכת בחלקו התחתון, כך שניתן להתאימו לעיצוב הכולל של המטבח. הברז כולל גם מפרק מסתובב של 360 מעלות, כך שניתן לסובבו לכל כיוון, לנוחות השימוש גם מחוץ לכיור.

מחיר – 499 ש"ח.
אחריות - 7 שנים.
להשיג: באולמות הקרמיקה של הום סנטר וחנויות קרמיקה מובחרות.

חברת "מדגל", בבעלות קיבוץ גליל ים, מייצרת ומשווקת ברזי איכות מעוצבים העשויים מתרכובות פולימרים מתקדמות, ללא חשש לעופרת (APM). החברה מייבאת ומשווקת גם ברזי מתכת ומשווקת מותג ברזי יוקרה "מדיצ'י" מאיטליה. משנות ה-70 מדגל מעסיקה עשרות עובדים עם מוגבלויות פיזיות ומוגבלויות ראייה. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקן ISO 9001 ותקנים בינלאומיים מחמירים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוברמן תקשורת - סיגל אוברמן.