מפרסם: ליבנת תקשורת
תאריך: 26/05/2014 10:30
נושא: חברה

בסימן קפה - לרגל יום מודעות השמיעה

יום ג', 27 מאי' 2014 בשעה 18:00
מיקום: בית שמע
כתובת: פלטי הספר 30 ,תל אביב (מפה)
משך: שעתיים
בסימן קפה תשעד
בסימן קפה תשעד
הודעה לעיתונות

נפגשים על כוס קפה ומדברים בשפת הסימנים...

לרגל ציון יום מודעות השמיעה שיחול ב- 27.5.2014, עמותת שמע הפועלת למענם של ילדים ונוער חירשים וכבדי שמיעה תקיים אירוע יחודי בסימן קפה
בתוכנית: יריד דוכנים שיופעלו ע"י לקויי שמיעה ובית קפה מסמן שבו על מנת ליהנות מקפה ועוגה צריכים לסמן סמייל
אריק מאיר, מנכ"ל עמותת שמע:"כל אחד, בכל גיל מכיר את הביטוי:"נפגש ונדבר על כוס קפה", אצל אלפי ילדים ונוער המושג לדבר הוא אמנם שונה אך אפשרי. אנו בשמע מראים שהכל אפשרי ומקיימים אירועים חוויתים המעצימים את בני הנוער והילדים ומגבירים את המודעות בחברה לנושא"

לרגל יום מודעות השמיעה שיחול ביום רביעי ה27/5, עמותת שמע הפועלת למענם של ילדים ונוער חרשים תקיים אירוע ייחודיי פרי יוזמתם של חניכי ומדריכי שמע . האירוע "בסימן קפה" יתקיים
ב 27.5.14, בשעה 18:00, בבית שמע, רחוב פליטי הספר 30, תל אביב.

האירוע מיועד לאנשים בעלי ידע קודם בשפת הסימנים בכל רמה, בין אם השתתפו בקורסים ובין אם למדו בכל מקום אחר, בתכנית:מעגלי שיח בשפת הסימנים בהנחיית אנשים חרשים דוברי שפת הסימנים כשפת אם.מגוון דוכנים שיופעלו ע"י לקוי שמיעה בין הדוכנים ניתן למצוא את שלי מנצל, סטודנטית חירשת בעלת העסק "FingerX - design by shelly mencel".שמייצרת שרשראות ומחזיקי מפתחות בהשראת שפת הסימנים. במהלך הערב יופעל בית קפה מסמן שבו על מנת ליהנות מקפה ועוגה צריכים לסמן סמייל. עלות הכניסה לאירוע 30 ₪.

עמותת "שמע" הוקמה בשנת 1968 על-ידי הורים ומתנדבים במטרה לפרוץ את "עולם הדממה" -לספק את הצרכים המיוחדים של ילדים ובני נוער חרשים וכבדי שמיעה. החוויה החינוכית המתקיימת בעמותה, המבוססת על עיקרון "קבוצת השווים" מעצימה את הילדים ובני הנוער המשתתפים בפעילות ונותנת להם כלים להתפתחות והשתלבות בחברה בצורה טובה יותר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ליבנת תקשורת.