מפרסם: קרבט & וייס
תאריך: 28/05/2014 12:03
נושא: צרכנות
Alvaro Negredo Smart Ball יח"צ
Alvaro Negredo Smart Ball יח"צ
הודעה לעיתונות

אדידס משיקה את miCoach Smart Ball פיתוח טכנולוגי חדשני לשיפור הביצועים על מגרש הכדורגל

רגע לפני המונדיאל
אדידס, נותנת החסות הרשמית של משחקי גביע העולם 2014,
משיקה את miCoach Smart Ball, פיתוח טכנולוגי חדשני לשיפור הביצועים על מגרש הכדורגל
הכדור החכם מסוגל לעבד את נתוני הבעיטות ומאפשר ניתוח נתונים ושיפור מיומנויות באמצעות אפליקציה

כשנה בדיוק לאחר שהציגה לראשונה את "הכדור החכם" במעבדת חדשנות בלונדון, משיקה ענקית הספורט אדידס את הפיתוח החדשני לחובבי הספורט בעולם. miCoach Smart Ball, הוא כדורגל המשלב טכנולוגיית חיישנים לאימון המשתמש במגוון מצבי Dead Ball (כדור במצב נייח) – בעיטות עונשין, בעיטות חופשיות, בעיטות חזקות, הוצאה מקרן, בעיטות ארוכות ובעיטות לשער. בעזרת התקן בלוטות', הנתונים מוזרמים אל אפליקציה ייעודית בעלת אותו שם הזמינה לבעלי מכשירי אייפון ואייפוד-טאץ'. "הכדור החכם" משדר מידע על עוצמת הבעיטה, מציע מסלולים ויזואליים, משרטט זויות של כדורים מסובבים ומציג את נקודות הפגיעה של הכדור לאחר הבעיטה. מידע זה יכול לסייע באימון שחקנים, והאפליקציה אף מספקת הוראות אימון לשינוי טכניקת הבעיטה לכדור מסובב בזמן בעיטה חופשית, או דרכים לייצר יותר עוצמה בעת הבעיטה.

miCoach Smart Ball מציע מגוון דרכים לשיפור מיומנויות הבעיטה של המשתמש, ומעניק לו את היכולת והביטחון לבעוט נכון ב"מאני טיים" – בזמן נקודות מכריעות במשחק. האפליקציה האינטואיטיבית המלווה את המוצר מציעה אימון צמוד למשתמש, המתמקד בשיפור המיומנויות ובמדריכים שיסייעו למשתמש לרכוש, בצורה הדרגתית, טכניקות מתוחכמות ומתקדמות יותר (כולל טכניקת הבעיטה החופשית). באפליקציה יחידת הדרכה בשם "אתגרו את עצמכם" (Challenge Yourself) המזמינה אתכם לבעוט בכדור במהירות מסוימת, לסובב אותו מעבר לקיר או לשחזר בעיטות חופשיות ברמה מקצועית. ביחידה הנקראת "ספר שיאים" (Record Book) אפשר לשמור את כל הבעיטות וכך לעקוב אחר הביצועים ולשפר אותם עם הזמן.

הבעיטות ביחידה המאתגרת של האפליקציה מאפשרות למשתמשים לשתף את תוצאות האימון ברשתות החברתיות. miCoach Smart Ball כולל פונקציה של הטענה אלחוטית, והוא נמכר עם עריסת הטענה מיוחדת משלו.

כריסטיאן דיבנדטו, מנהל תחום החדשנות באדידס, אמר בעת השקת הכדור והאפליקציה: "אנחנו גאים ביכולתנו לספק את miCoach Smart Ball לשחקני כדורגל ברחבי העולם. כשהצגנו את הכדור לראשונה, הובע עניין עצום בטכנולוגיה ובקונספט של הכדור. מבחנים מקדימים שערכנו בקרב ספורטאים חובבים ומקצועיים העלו חוות דעת מעולות, ואנחנו יודעים שהמשתמשים שלנו יאהבו את המערכת הידידותית ואת ההדרכות והאימונים שהמוצר מאפשר. זוהי עוד דוגמא מעולה לטכנולוגיה פורצת דרך שהחדרנו לעולם הספורט, המאפשרת לנו לסייע לספורטאים להשתפר".

miCoach Smart Ball, הוסיף דיבנדטו, "הוא כלי לאימון אישי. כל מה שאנו עושים באדידס מכוון לסייע לאתלטים לשדרג את ביצועיהם, ו"הכדור החכם" עוצב במיוחד כדי לסייע לשחקנים להתאמן ולשכלל את הטכניקה שלהם, והוא מאפשר להם לשפר את האנרגיה, המיומנות, העוצמה והשליטה שלהם במשחק".
miCoach Smart Ball נמכר כעת במחיר מבצע של 299$/€ באתר החברה, בחנויות מורשות של Apple ובאתר של Apple באירופה ובארצות הברית.
האפליקציה זמינה בחינם באפ-סטור.

עקבו אחר miCoach בפייסבוק: http://micoach.adidas.com/ ובטוויטר
למידע נוסף לעיתונות בקרו ב- http://news.adidas.com/GLOBAL/PERFORMANCE/miCoach

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרבט & וייס.