שמעון (שימי) שלמה מנהל מוצר פרינטבוס
שמעון (שימי) שלמה מנהל מוצר פרינטבוס
קבוצת קונסיסט
קבוצת קונסיסט
הודעה לעיתונות

דורות מגופי בקרה הטמיעה את מערכת PrintBOS הישראלית

דורות מגופי בקרה, מפעל המגופים הוותיק בישראל אשר עוסק בייצור ושיווק מגופים מכנים והידראוליים, מדי מים ומשחררי אוויר לתעשייה, חקלאות, לכיבוי אש, ולמערכות להולכת מים, הכריז על סיום תהליך של הטמעת מערכת פרינטבוס (PrintBOS). פרינטבוס, הינה מערכת ניהול הפלטים הישראלית המתקדמת, מבית קונסיסט טכנולוגיות מקבוצת קונסיסט. המערכת כוללת יכולות עיצוב מובנות, בממשק עברי אינטואיטיבי וקל לשימוש

.
משה אביבי מנהל מחלקת ה- IT של דורות מסר כי פרינטבוס נבחרה מכמה אלטרנטיבות אחרות, כמי שסיפקה את המענה הטוב ביותר ליצור ולעצב מסמכים. עוד אמר אביבי כי בעתיד תיבחן האפשרות להשתמש ביכולות המערכת על מנת ליתר חלק מתהליך ההדפסה ובכך לחסוך בנייר ובדיו, מה שיביא הן לחיסכון כספי והן לתרומה לאיכות הסביבה.
לדברי שמעון (שימי) שלמה מנהל מוצר פרינטבוס, החלפת מערכת מרכזית בארגון עולה מצורך של הארגון והמשתמשים בה , מחברת דורות פנו אלינו עם צורך במערכת להפקת פלטים שתתן להם מענה הולם יותר מהמערכת שהוחלפה, אשר לגביה היו תלונות חוזרות ונשנות של המשתמשים על איטיות כבדה בזמנים שהכי היו זקוקים לה, פרינטבוס, בגרסה הנוכחית, הוכח כפתרון ראוי.
שלמה מסר, כי תהליך ההטמעה כלל בחינה מחדש של הצורך בהדפסה, אשר בו זוהו מקרים מסויימים בהם ההדפסה הייתה מיותרת ולכן הוחלט על תהליך דיגיטאלי למייל ללא צורך בהדפסה. בין הפלטים שמפיקה המערכת בדורות ניתן למצוא: תעודות משלוח, קבלות, חשבוניות, הזמנות ועוד. "חברת קונסיסט מתכוונת להמשיך ולהציע פתרונות חדשים, חדשניים ואיכותיים ללקוחותיה בעבר, בהווה ובעתיד. עוד השנה, Q4 2014, אנו עתידים לשחרר גרסה חדשה, עשירה בפיצ'רים חדשים שתחולל מהפכה בחווית המשתמש".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.