מפרסם: קרבט & וייס
תאריך: 29/07/2014 18:05
נושא: אקטואליה, קולנוע
יחצ
יחצ
הודעה לעיתונות

כוכבי גאליס הסרט- המסע לאסטרה מגיעים לשדרות להעניק מתנה לילדים

״גאליס - המסע לאסטרה"
סרט ההרפתקאות הראשון לנוער שהופק בישראל
המבוסס על סדרת הלהיט של ערוץ הילדים בהשתתפות כוכבי הסדרה
הסרט ייצא לאקרנים ב-7 באוגוסט 2014

"גאליס - המסע לאסטרה״ היא פנטזיית ההרפתקאות הראשונה לנוער שהופקה בישראל. הסרט בהפקת דורי מדיה פארן וערוץ הילדים, יעלה לאקרנים ברחבי הארץ ב -7 באוגוסט ומשופע באפקטים ופעלולים. זוהי הפעם הראשונה בתולדות הקולונוע הישראלי, שמותג טלוויזיה לנוער הופך לסרט עלילתי עצמאי.
"גאליס - המסע לאסטרה" מבוסס על סדרת הלהיט ״גאליס״ ומובילים אותה כוכבי הסדרה: : תובל שפיר, אליאנה תדהר, דניאל מורשת, שירן סנדל ונווה צור. ״אסטרה״ היא יקום מקביל בו מתרחשת עלילת הסרט, עולם דמיוני ועשיר בו הכל שונה מהעולם המוכר לצופי הסדרה. הדמויות משתנות לבלי הכר והופכות לגיבורים מסתוריים והירואיים. "גאליס- המסע לאסטרה" הוא אגדה בידורית וסוחפת לצד מסע התבגרות מרגש, המעביר את הגיבורים הרפתקה שהם והצופים לעולם לא ישכחו.
השחקנים כולם עברו סדנאות אימונים מפרכות טרום הצילומים זאת על מנת לאפשר להם לבצע את הפעלולים המורכבים בעצמם. לצידם גילמו פעלולנים מנוסים את ׳כוח האויב׳. צילומי הסרט נערכו בעיקר באזור ים המלח, במרתפים סודים שנחפרו בשנות ה-50 וכן באתר הצמוד לגבול עם ירדן, שהפך ללוקשיין סגור ומאובטח בסידורי אבטחה מוגברים.
מפאת הסודיות, הצילומים נערכו תחת מעטה חשאיות זאת בשל המהפך הדרמטי שעברו כל הדמויות בסדרה, עולם התוכן החדש שנברא במיוחד עבור הסרט, והמעריצים הדולקים בעקבות כוכבי הסדרה.

הסדרה ״גאליס״, המשודרת מזה 4 עונות בערוץ הילדים בHOT, היא הסדרה הניצפת והאהובה ביותר בקרב ילדים ובני נוער, ושוברת עונה אחר עונה את שיאי הצפייה ב-VOD עם יותר מ- 29 מיליון (!) צפיות עד כה. הסדרה היא זוכת פרס סדרת השנה בטקס נבחרי הילדים לשנת 2012 ולשנת 2013. ושחקניה הפכו לכוכבי ענק בקרב קהל הילדים והנוער ומשתתפים דרך קבע בפסטיגלים, הצגות ובקמפיינים פרסומיים.
המותג "גאליס" הינו אחד המותגים החזקים ביותר בעולמות השיווק: עם למעלה מ-100 מוצרי מרצנדייז', שיתופי פעולה עם גופים מסחריים כגון קלוגס (קורנפלקס ממותג "גאליס"), סופרפארם (ליין מוצרי טואלטיקה לנוער) ידיעות ספרים (שני ספרי "גאליס" שכתבה סמדר שיר שמכרו למעלה מ-40,000 עותקים וספר שלישי שיצא לאחרונה), גלידות פלדמן , פלפוט (שלל מוצרי חזרה לבית הספר) ועוד ועוד. בקיץ 2013 הועלה בנוקיה מופע בימתי חד פעמי של "גאליס", כשלראשונה בענף הבידור המקומי הופכת סדרת טלוויזיה ישראלית למופע בימתי בהיקפי ענק. הביקוש האדיר לכרטיסים הביא ל- 4 מופעים ולמכירה מוקדמת של 28,000 כרטיסים.

תקציר הסרט:
בשיא תהילתו, יונתן (תובל שפיר) נקלע להרפתקה באסטרה - עולם פוסט אפוקליפטי הנשלט ע"י שליט אכזרי. בעולם הקשוח וחסר הרחמים בו אין לו מעריצות או פמלייה מחניפה, יונתן (שהופך בעולם המקביל להרמס) "המיועד", נאלץ להוכיח מי הוא ומה יכולות ההישרדות שלו . הוא יוצא בראש קבוצת מורדים להציל את אסטרה מידיו של הרודן. המפגש המטלטל עם חבריו הישנים, בעיקר עם דני/טיקה (אליאנה תדהר), אהובתו המיתולוגית והמסע המטורף שהם עוברים יחד בעולם הקסום, מלמדים אותו שיעור על הנהגה, חברות ובעיקר על אהבה.
תיאור דמויות
יונתן/ הרמס - תובל שפיר
יונתן נמצא בשיא תהילתו כמיועד, אך כמו תמיד, בפסגה יש מקום רק לאדם אחד, ויונתן משאיר את חבריו הטובים והמאוכזבים מאחור. כשהוא מגיע לאסטרה ומזוהה בתור הרמס – המנהיג שעזב, הוא נחוש להוכיח את יכולותיו וכישוריו כמנהיג – "המיועד" – עד שהוא מבין שזו בדיוק נקודת התורפה שלו; היוהרה שלו מונעת ממנו לראות ולהקשיב לאנשים הקרובים אליו ביותר. במהלך המסע יונתן יחווה פחדים ממשיים לחייו, אהובה שעוזבת, חבר שכועס ואיתני טבע מאיימים שבסופו של דבר יסייעו לו להבין מה הם הדברים החשובים באמת בחיים ובאמצעות הבנה זו יוכל להציל את אסטרה, את כדור הארץ ועשרות עולמות מקבילים נוספים.

דני/ טיקה- אליאנה תדהר
טיקה היא המנהיגה הפראית של ספטימה, עיר המורדים שהוקמה מתחת לאדמת אסטרה. היא הייתה בת זוגו של הרמס וביחד הנהיגו את המורדים. כשטיקה פוגשת את יונתן ומזהה אותו כהרמס שעזב לפני חמש שנים, היא המומה. שאלות רבות מציפות אותה. אבל היא מאמינה בו, גם כשכולם בטוחים שהוא בגד בהם. טיקה תעשה הכל למען העם שלה, היא קשוחה ולא נותנת לאהבה או לגברים שבחייה לשלוט בה. בשעת המבחן היא תקריב הכל למען עתיד אסטרה ולמען עתיד חבריה.

ליעם/ טורסו- דניאל מורשת
טורסו הוא המנהיג השקול החדש של ספטימה. הוא לא נותן לרגשות של קינאה להנחות אותו, הדבר היחיד שחשוב בעיניו הוא בטחונה של ספטימה. במהלך המסע הוא לומד עד כמה הוא חזק ומה עשוי לשבור אותו, הוא לומד להקשיב לתחושות הבטן שלו אך בו זמנית גם להקשיב לחברים המקיפים אותו.

יולי/ זויה- שירן סנדלר
זויה היא המדענית המבריקה והמפוזרת של החבורה. במעבדה התת קרקעית שלה בספטימה היא ממציאה כלי נשק שיעזרו למורדים כנגד הכוח האדיר של צבא אגיר. כשטיקה מצליחה לשכנע את הודור המתבודד והשרמנטי להצטרף אליהם למסע, זויה מצטרפת להרפתקה שתאפשר להתקרב ואולי אף לכבוש את ליבו של הודור.

הוגו/ הודור- נווה צור
הודור הוא היחיד שהצליח לברוח ממפעלו של אגיר. זה קרה לאחר שאהובתו נהרגה בידי טארלאן (הנרי דויד), מפקד הצבא של אגיר. כשהוא חוזר לספטימה הוא מתבודד במשך שנים. כשהחבורה מבקשת את עזרתו כדי להגיע לאגיר היא משכנעת אותו שיתנו לו את העונג להרוג את טארלאן ובכך לנקום את מות אהובתו.

במאי: עודד רז / יוצרים ותסריטאים: עידו דרור, דוד דהן / מפיק ראשי: רענן גרשוני/ צלם: שי גולדמן / מעצב אמנותי: יואב סיני
עיצוב תלבושות: מיכל דור, ירון אריה / מנהלת קריאטיב: מיכל פארן / עורך: יובל שר / מוזיקה מקורית: עידו רבלין

״גאליס - המסע לאסטרה״ יופץ בכ-40 מסכים בארץ ב -7 לאוגוסט 2014.
הסרט הופק ע"י דורי מדיה פארן וערוץ הילדים ומופץ בישראל על ידי חברת סרטי יונייטד קינג בבעלות משה אדרי ולאון אדרי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרבט & וייס.