מפרסם: Unik
תאריך: 23/10/2014 13:44
עדכון: 23/10/2014 13:45
נושא: תיירות
יפה בן דויד. צילום: אלה פייפר.
יפה בן דויד. צילום: אלה פייפר.
הודעה לעיתונות

מינויים חדשים ברשת מלונות פרימה

יפה בן דויד תמונה למנהלת התפעול של 11 מלונות הרשת

רשת מלונות פרימה הודיעה היום על שני מינויים חדשת ברשת. במסגרת המינויים החדשים תמונה יפה בן דויד למנהלת התפעול של רשת המלונות. בן דויד ניהלה עד כה את מלונות אואזיס וספא קלאב בים המלח. תחת ניהולה הושקעו 20 מיליון ₪ בשיפוצו המלא של פרימה אואזיס, וכיום הוא נחשב, לצד מלון פרימה ספא קלאב הוותיק, לאחד מבתי המלון הבולטים באזור ים המלח.

בתפקידיה הקודמים ניהלה בן דויד את מלון פרימה בירושלים, ושימשה כראש אגף מזון ומשקאות בבתי מלון השייכים לרשתות דן ושרתון. בן דויד בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת תכנית מינהל בתי מלון של רשת דן והטכניון.

במסגרת תפקידה בן דויד תנהל את מערך התפעול של 11 מלונות הרשת הכוללים 4 בתי מלון בירושלים, שניים בים המלח, בטבריה ובתל אביב, ואחד באילת.

במקומה של יפה בן דויד ימונה יוסי סודרי למנכ"ל מלונות אואזיס וספא קלאב בים המלח. סודרי, בעל ניסיון עשיר בניהול בתי מלון, היה בין היתר מנהל מלון דויד בים המלח, ואת שרתון מוריה אילת, מלון הרודס באילת ושרתון פלזה בירושלים.

בהתייחסו למינויים של השניים אמר מנכ"ל רשת מלונות פרימה אבי דור כי "הן בן דויד והן סודרי בעלי ניסיון מוכח בניהול בתחום המלונאות. אין לי ספק כי הם יעשו רבות בתפקידם החדש, וכי ציבור הלקוחות שלנו ייהנה מיכולותיהם הגבוהות וממסירותם הרבה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.