אינסופד, טכנולוגיה זעירה בגודל קופסת גפרורים הנצמדת לגוף במדבקה, מצליחה להפחית בכ-30% את כמות האינסולין המוזרק
אינסופד, טכנולוגיה זעירה בגודל קופסת גפרורים הנצמדת לגוף במדבקה, מצליחה להפחית בכ-30% את כמות האינסולין המוזרק
הודעה לעיתונות

אינסוליין השיקה בישראל את הטכנולוגיה הזעירה שמפחיתה בחצי את התקפי ההיפוגליקמיה הסוכרתיים

החברה הישראלית אינסוליין השיקה בארץ את אינסופד: פטנט בפיתוח ישראלי שמפחית אירועי היפוגליקמיה אצל סוכרתיים ומצמצם את כמויות האינסולין שעליהם להזריק. מניסוי קליני שנערך בגרמניה, נמצא כי שימוש באינסופד מביא להפחתה של 48% באירועי ההיפוגליקמיה, ולהפחתת צריכת האינסולין ב-28%, תוך הגעה לאיזון סוכרתי. פרופ' איתמר רז, מנהל יחידת הסוכרת בביה"ח הדסה: "אינסופד הוא בשורה עבור חולי הסוכרת בישראל, שכן הוא יכול לשפר את האיזון ואת איכות החיים של חולי סוכרת המזריקים אינסולין מספר פעמים ביום"

חברת אינסוליין (ת"א: אנסל), המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מכשור רפואי לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת, השיקה בישראל את אינסופד (InsuPad), שנועד לשפר את איכות חייהם של סוכרתיים בישראל באמצעות ייצוב וייעול פעולת האינסולין המוזרק לגוף בזמן הארוחה, והפחתה דרסטית של אירועי היפוגליקמיה. הפצת המוצר בישראל תתבצע באמצעות דין דיאגנוסטיקה, נציגה בלעדית של רוש דיאגנוסטיקה בישראל.

יעילות אינסופד הוכחה בניסויים קליניים בגרמניה ובישראל, כמו גם בטיפול מוצלח במספר רב של סוכרתיים בגרמניה. מניסוי קליני שנערך בגרמניה נמצא כי האינסופד מביא להפחתה של 48% באירועי ההיפוגליקמיה הסוכרתיים, ולהפחתת צריכת האינסולין המוזרק לגוף ב- 28% תוך הגעה להמוגלובין מסוכרר בהתאם לסטנדרט הטיפולי

העקרון, עליו מושתתת טכנולוגיית האינסופד הוא שיפור הספיגה וזרימת הדם בגוף באמצעות חימום. אינסוליין פיתחה את העקרון לכדי מוצר טכנולוגי קטן ובטוח לשימוש אישי, שאינו פולשני, מציג תוצאות טיפול מרשימות, וזוכה בהמלצות ממטופלים ורופאים כאחד. מייק נץ, מנכ"ל אינסוליין, מסביר: "אינסופד מייצב את התנאים באזור ההזרקה באמצעות חימום מקומי קל של העור הגורם להגברה וייצוב זרימת הדם במקום. השיפור בזרימת הדם, מביא לספיגה יעילה ויציבה יותר של האינסולין בגוף.. שימוש באינסופד מאפשר טיפול יעיל יותר ושיפור משמעותי של איכות חייהם של הסוכרתיים.

ערכת האינסופד כוללת יחידת בקרה בגודל קופסת גפרורים, אשר מוצמדת אל העור באזור בו מזריקים אינסולין לזמן הארוחה, באמצעות מדבקה מובנית. יחידת הבקרה אחראית על תהליך החימום. המכשיר מוצמד לגוף בתחילת היום, נשאר על הגוף בין ההזרקות, ופעולתו מספיקה ל-4 הזרקות. לפני ההזרקה פותחים את חלון היחידה, מזריקים את האינסולין וסוגרים את החלון - תהליך החימום מופעל ומתרחש אוטומטית מרגע סגירת המכשיר, ומסתיים אחרי 50 דקות מעצמו, כאשר ברוב המקרים הוא אינו מורגש על ידי הסוכרתי. סרטון הדרכה: https://www.youtube.com/watch?v=y6zNS-B4BYE

בישראל כיום כ-50 אלף סוכרתיים שמזריקים אינסולין לזמן הארוחה (MDI), ובנוסף מאובחנים כ-450 אלף סוכרתיים, כאשר כ-100 אלף מתוכם מזריקים אינסולין. בארץ 16 מרפאות לטיפול בסוכרת נעורים ו-115 מרפאות לטיפול בסוכרת מבוגרים.

מדין דיאגנוסטיקה נמסר כי לסוכרתיים שיגיעו למרפאות ורופאי הסוכרת עד לסוף חודש נובמבר יוצעו ערכת אינסופד ומתכלים לחודש התנסות חינם, ולאחר מכן החלקים המתכלים לערכה ימכרו במחיר של 150 שקל לחודש.

על מנת להשיג את המוצר בישראל יש לפנות לייעוץ והנחיה אל הרופא המטפל, או למרפאות סוכרת. לרכישת המוצר ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות הטלפוני או אתר האינטרנט של חברת ההפצה דין דיאגנוסטיקה ולתאם פגישת הדגמה והדרכה על המוצר.

אודות אינסוליין
אינסוליין מדיקל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב (ת"א: אנסל) עם חברה בת בבעלות מלאה בגרמניה. אינסוליין פיתחה מכשור רפואי קל לשימוש, שאינו פולשני, אשר נועד לסייע לסוכרתיים המזריקים אינסולין בזמן ארוחות לשפר את איכות חייהם, ללא שינוי הטיפול הקיים. שימוש במכשיר ה- InsuPad®, מוצר הדגל של החברה, מאפשר לסוכרתיים להגיע לאיזון עם פחות מקרי היפוגליקמיה והפחתת צריכת האינסולין.InsuPad ו – InsuPatch, מוצרי החברה, מבוססים, בין השאר, על טכנולוגיה היוצרת חימום מקומי, במטרה להגיע לייצוב של התנאים באזור הזרקת האינסולין. לאחר השקה של ה – InsuPad, מוצר הדגל של החברה בגרמניה, החברה ממשיכה בהתרחבות גלובלית. [http://www.insuline-medical.com
]

אודות דין דיאגנוסטיקה
דין דיאגנוסטיקה הינה חברה המתמחה בשיווק, מכירה ותמיכה מדעית והנדסית בדיאגנוסטיקה קלינית של נוזלי גוף ופועלת גם באמצעות מעבדות מחקר. אחת הפעילויות המשמעותיות בחברה הינה תחום הטיפול בסוכרת ודין דיאגנוסטיקה הינה החברה הגדולה בישראל בתחום, עם עשרות אלפי לקוחות. לחברה שירות לקוחות 24/7. לחברה קשר פורה ומתמשך עם מובילי דעה בתחום הסוכרת במוסדות הבריאות השונים בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- TheInvestor – Real PR/IR Action.