רכבי אוטו ג'לה
רכבי אוטו ג'לה
הודעה לעיתונות

רשת ג'לה משיקה רשת קונספט חדשה - אוטו ג'לה

ג'לה – רשת גלידריות בוטיק איטלקית בעבודת יד
משיקים רשת קונספט AUTO GELA הבנויה על רכבים קלאסיים מאירופה

בימים אלה פורסת אוטו ג'לה 10 סניפים בקניונים ומרכזי קניות ברחבי הארץ במקביל לפעילות באירועים פרטיים ומסחריים –
שווי ההשקעה במהלך 6 מיליון ₪

שני הסניפים הראשונים כבר נכנסו לקניון עזריאלי ולקניון שרונים

בנוסף, כחלק מהתרחבות רשת ג'לה והשקת רשת הקונספט החדשה, מחפשת הנהלת הרשת זכיינים חדשים לסניפי AUTO GELA.

ג'לה, רשת גלידריות בוטיק איטלקית בעבודת יד מרחיבה את פעילותה ומקימה רשת קונספט שתקרא AUTO GELA - רשת גלידריות ייחודית בארץ הבנויה על רכבים קלאסיים מאירופה .
חלק מסניפי הקונספט יהיו בתנועה ויעברו בקניונים שונים בכל פרק זמן, וחלקם יהיו קבועים.
הסנונית הראשונה של רשת AUTO GELA נפתחה לאחרונה בקניון עזריאלי בתל אביב, ובימים הקרובים יוצב סניף קונספט נוסף בקניון שרונים בהוד השרון.

"עד לסוף השנה יוצבו 10 רכבי AUTO GELA בקניונים ובמרכזי קניות שונים ברחבי הארץ במקביל לפעילות באירועים שונים החל מאירועים אקסקלוסיביים פרטיים,
פסטיבלים ייחודיים ובאירועי חברות שונות, כאשר הצפי הוא ל-20 רכבים פעילים עד מרץ 2015" מספר הגלסייר והשף גיא טשקנט בעלי הרשת.

שווי ההשקעה במהלך הוא כ-6 מיליון ₪.

גיא וגל טשקנט הם הבעלים של רשת גלידריות הבוטיק ג'לה לה שני סניפים ברחובות ובר"ג - מדי יום מייצר השף גלסייר גיא טשקנט מעל ל- 30 טעמים מורכבים ומיוחדים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד.
עוד בתחילת דרכם המשותפת, טרם הקמת הרשת נסעו רבות למדינות שונות באירופה לטעום, לחוות וללמוד את התחום. באחת הנסיעות נכנסו הזוג למרכז "גלארי לה פאייט" שבפריז ובמרכז הלובי, בכניסה הראשית, זיהה גיא את האוטו גלידה הקלאסי האירופאי האיטלקי ה- APE CLASSINO תוצרת חברת PIAGGIO והתאהב.
גיא פנה לגל ואמר: "כל מי שיראה את הרכב הזה יחייך". מאותו הרגע החלו הזוג לפעול למען החלום ולהקים את רשת AUTO GELA כל רכב הינו רכב אספנות שיש לאתר אותו ולרכוש מאנשים פרטיים ברחבי אירופה. הרכבים מתוכננים ומעוצבים באופן ייחודי ופרטני ע"י גיא ובליווי המהנדסים והצוות טכני של החברה המייצרת.

גיא טשקנט, שף ובעלים של רשת ג'לה: "מבט קצר על אוטו הגלידה הקלאסי של PIAGGIO בפאריז, הספיק כדי לזהות את הפוטנציאל האדיר של החיבור עם המותג ג'לה. אני מאמין שרבים כמוני חשים שמחה ואושר למראה אוטו גלידה צבעוני ומעוצב המכיל בתוכו מיכלים קטנים של גלידה איטלקית טרייה. סניפי AUTO GELA מהווים מוקד משיכה בכל מרכז קניות או אירוע בו הם מוצבים ומאפשרים לקהל הרחב ליהנות מתצוגה מרשימה ומושכת, יחד עם חווית קניה ייחודית ושונה.”

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורין תקשורת דוברות ויחסי ציבור.