הודעה לעיתונות

חברת תופין טכנולוגיות השלימה סבב גיוס הון רביעי בהיקף של כ- 8 מיליון דולר

כספי הגיוס מיועדים לתמוך בהמשך צמיחת החברה

תופין נמצאת בימים אלה בתהליך גיוס של עשרות עובדי פיתוח וQA

רובי כיטוב, מנכ"ל תופין: "השוק אליו פונה תופין מוערך במיליארדי דולרים ואנו מצפים לגדול בו לכדי שחקן משמעותי. המשך עמידה ביעדים שהצבנו לעצמנו תסלול את הדרך להנפקה בנאסד"ק בשנתיים הבאות"

8 דצמבר 2014, רמת גן - חברת תופין, המספקת פתרונות לניהול תשתיות אבטחת מידע ורשתות בארגונים, השלימה לאחרונה סבב גיוס הון רביעי בהיקף של כ- 8 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן וינטאג' (Vintage Investment Partners) מהרצלייה. קרן Marker, שהובילה את סבבי הגיוס השני והשלישי השתתפה אף היא בסיבוב הנוכחי.

יובל שחר, שותף מנהל בקרן Marker ,אשר משמש כדירקטור בחברה, מסר: "תופין מוכיחה פעם אחר פעם את יכולתה לזהות מבעוד מועד את המגמות בשוק ניהול תשתיות אבטחת המידע ולהיות חלוצה בהצגת פתרונות העונים על צרכיהם של ארגונים גדולים עם רשתות תקשורת מורכבות. אנו משוכנעים ביכולתה להפוך לשחקנית מובילה בשוק אליו היא פונה.”

תופין עוסקת בפיתוח של פתרונות לניהול תשתיות אבטחת מידע ורשתות בארגונים, ופתרונותיה מקצרים בכ-80% את הזמן הנדרש לארגונים לבצע שינויים ברשתות תקשורת ובו בזמן ממזערים את הסיכוי לטעויות ביישום השינויים. לאחר שמוצרי החברה 'לומדים' את מבנה הרשת הארגונית ומדמים אותה, כל שינוי ברשת הארגונית עובר ניתוח להערכת השפעת השינוי על רמת סיכון רשת אבטחת המידע בארגון, כשבסופו של תהליך מוצע ללקוח אופן יישום אופטימלי של השינוי ואף יישומו בפועל (Provisioning). כך למעשה נוצר תהליך אוטומציה מלא של תהליכי יישום שינויים ברשת אבטחת המידע הארגונית.

לדברי רובי כיטוב, מייסד משותף ומנכ"ל תופין: "אנו מוכרים בעשרות מיליוני דולרים בשנה וממשיכים לצמוח בקצב שנתי של עשרות אחוזים. בימים אלה אנו נמצאים בתהליך גיוס עובדים מואץ, שיסייע לנו בהמשך הפיתוח והצמיחה". כיטוב הוסיף כי: "השוק אליו פונה תופין מוערך במיליארדי דולרים, ואנו מצפים לגדול בו לכדי שחקן משמעותי. המשך עמידה ביעדים שהצבנו לעצמנו תסלול את הדרך להנפקה בנאסד"ק בשנתיים הבאות."

תופין משתפת פעולה כיום עם החברות המובילות בתחום אבטחת המידע ורשתות התקשורת כגון סיסקו, ג'וניפר, צ'ק פוינט, פאלו אלטו ו-5F. בתחילת השנה חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם VMWare שמהותו הרחבת פתרונותיה של תופין לסביבת הענן פרטי (Private Cloud) של VMWare. שיתוף פעולה זה הניב מוצר ראשון מסוגו לניהול אבטחת מידע לתחום ה Software Defined Data Center (SDDC) שהושק בספטמבר השנה ונבחר כאחד ה"מוצרים החמים" במסגרת כנס VMWorld שהתקיים בסן פרנסיסקו.

משרדי החברה ומרכז הפיתוח שלה ממוקמים במתחם הבורסה ברמת גן, בהם היא מעסיקה כ-140 מתוך כ-200 עובדי החברה. שאר העובדים מועסקים בשיווק ומכירות בסניפי החברה בצפון אמריקה, אירופה והמזרח הרחוק. לחברה כיום כ-1400 לקוחות בלמעלה מ- 50 מדינות, ביניהם חברות מובילות בתחומי הטלקום, הפיננסים, האנרגיה, הקמעונאות, הפרמצבטיקה, התחבורה, רשויות ממשלתיות ועוד.
ב- 2011 זכתה תופין במקום הראשון בתחרות ה- Fast 50 כחברת ההיי טק הצומחת ביותר בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ורד רהט-רוט דוברות ויחסי ציבור.