מפרסם: וגנר יועצי תקשורת
תאריך: 01/01/2015 14:55
עדכון: 01/01/2015 15:14
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

אילה רווח מונתה לסמנכ"לית אונליין ושיווק חדשה באתר התיירות גוליבר

סמנכ"לית אונליין ושיווק חדשה באתר התיירות גוליבר

אילה רווח מונתה לסמנכ"לית אונליין ושיווק באתר התיירות גוליבר. בתפקידיה הקודמים שימשה כסמנכ"לית שיווק מותג הילדים הפופולרי "מוגובי" המבוסס על עולם וירטואלי מבית וואלה וכמנהלת השיווק של מוזיאון ישראל בירושלים.

עוד בעברה כיהנה בשורה של תפקידי ניהול בתחום הדיגיטל, בהם כסמנכ"ל מוצרים ב-AllJobs וכמנהלת מוצרי התוכן של נטוויז'ן.
איילה בוגרת תואר ראשון B.A.בפילוסופיה והיסטוריה מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר שני M.A. בתקשורת מהאוניברסיטה העברית, ירושלים.
לדברי זיו רוזן, מנכ"ל אתר התיירות גוליבר: "הצטרפותה של אילה לחברה מסמל את המשך מגמת החיזוק שלנו בתחום הדיגיטל התיירותי והמסחר המקוון. גוליבר היא שחקנית דיגטלית מובילה בענף התיירות הישראלי ושאיפתנו היא שגם ב- 2015 נמשיך את ההובלה עם פיתוחים מתקדמים, ממשקי משתמש שמבינים את הצרכן ושיתופי פעולה פורצי דרך באינטרנט ובמובייל".

גוליבר היא חברה המתמחה בעולמות התיירות והנופש באינטרנט. החברה הוקמה בשנת 2001, ונמצאת בבעלות של קבוצת גוליבר, המחזיקה במותגים נוספים בעולם התיירות, כגון: טרווליסט, קומפס, buy2fly וחוליו. כיום, גוליבר מובילה את עולם התיירות בדיגיטל. כ-60% הזמנות המבוצעות אונליין במגוון מגוון רחב של מוצרי תיירות. לקוחות גוליבר נהנים מחוויה דיגיטלית מלאה החל משלב החיפוש, לאורך כל שלבי ההזמנה ועד לרכישה מלאה ומתן השירות בעקבותיה. לאחרונה גוליבר השיקה אפליקציה מתקדמת בסמארטפון ואתר סלולרי מותאם, המאפשרים הזמנת מלונות בחו"ל ובארץ, הזמנת טיסות וחבילות נופש וקבלת שירות מהמובילים בארץ. החודש גוליבר זכתה שוב בתואר אתר התיירות והנופש הטוב בישראל לשנת 2014 בתחרות webi.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- וגנר יועצי תקשורת.