מפרסם: Unik
תאריך: 15/01/2015 14:30
נושא: אינטרנט ודיגיטל
הודעה לעיתונות

ד"ר אלון הסגל נבחר מחדש לנשיאות איגוד האינטרנט הישראלי

ד"ר אלון הסגל, מל"א, נבחר אמש על ידי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט לשנה נוספת לעמוד בראשו ולשמש כנשיא האיגוד

תל-אביב 15.01.2015

ד"ר אלון הסגל, מל"א, נבחר אמש על ידי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט זו השנה שלישית ברציפות לעמוד בראשו ולשמש כנשיא האיגוד. הוועד הוא הגוף המוביל את פעילות האיגוד ומתווה את האסטרטגיה של הארגון. כגוף טכנולוגי מוביל, ליבת הפעילות של האיגוד הינה ניהול מרשם הדומיינים תחת הסיומת il., ולצידה קיימת קשת רחבה של פעילויות חברתיות לקידום האינטרנט בישראל בכל שדרות הציבור.

ד"ר הסגל , מל"א, הוא חוקר, מרצה בכיר במרכז ללימודים אקדמיים, מרצה באוניברסיטת בר אילן, יועץ מומחה ומרצה בתחום המדיה החברתיות במרחב הדיגיטלי.

עם בחירתו המחודשת התייחס הסגל להישגי האיגוד בשנה החולפת: "אני מודה לכולם על האמון שנותנים בי ומאמין שנמשיך להתקדם. ההישגים המשמעותיים שלנו במהלך השנה האחרונה הם בנושא רישום הדומיינים – בו חיזקנו את הקשרים שלנו עם גופים בינ"ל ושידרגנו את מערכות הטכנולוגיה שהוכיחו את עמידותם במהלך מבצע צוק איתן ובמקביל המרכז לאינטרנט בטוח הגדיל את היקף הפעילות שלו במאות אחוזים כאשר הוא מוביל את המסר של הצורך באינטרנט חופשי ניטראלי ובטוח. כמו כן, לקראת סוף השנה התמקדנו בהעברת הידע לשדרוג היכולת הדיגיטליות של עסקים קטנים והבינוניים בתחום המסחר האלקטרוני בחברה, פרויקט שימשיך לצמוח גם השנה בשיתוף עם גופים מסחריים וציבוריים מובילים במשק." סיכם הסגל.
איגוד האינטרנט הישראלי הינו מרשם השמות הלאומי - בסיומת il. הוא פועל משנת 1994 כגוף טכנולוגי המוביל תשתיות מרכזיות, לא מסחרי וללא מטרות רווח. האיגוד מנהל קשת רחבה של פעילויות למען הציבור בישראל, ביניהן: תפעול תשתית ה-DNS - בסיומת הלאומית, שמירה על יציבות תשתיות האינטרנט, מאבק בהצעות חוק המאיימות על אופיו הפתוח של האינטרנט הישראלי, אקדמיית אינטרנט פתוחה לכלל הציבור, ומגוון פעילויות במסגרת המרכז לאינטרנט בטוח. האיגוד מנוהל על-ידי 9 חברי וועד המכהנים בהתנדבות, ושם לו למטרה לפעול ולקדם את השימוש באינטרנט בישראל כפתוח, נייטרלי, שיוויוני ונגיש לכל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.