הלנה גלזר נשיאות הכבוד של ויצו העולמית
הלנה גלזר נשיאות הכבוד של ויצו העולמית
הודעה לעיתונות

נשיאות הכבוד של ויצו העולמית: "ככל שיש יותר כסף כך יש פחות נשים בעמדות כוח"

נשיאות הכבוד של ויצו העולמית: "ככל שיש יותר כסף כך יש פחות נשים בעמדות כוח"
את הדברים אמרה הלנה גלזר בכנס ארצי ראשון מסוגו שדן בקשר בין נשים, כלכלה, חברה ומגדר , שנערך על ידי ויצו וחברת ההשקעות IBI

צוות המנהיגות באגף לקידום מעמד האישה בשיתוף האגף לגיוס כספים בויצו ישראל וחברת IBI קיימו כנס ארצי ראשון מסוגו אשר דן בקשר בין נשים, כלכלה וחברה. הכנס, שנערך בבניין הבורסה החדש בתל אביב, נפתח בסקירה קצרה של הלנה גלזר, נשיאת הכבוד של ויצו העולמית על הובלת ארגון חברתי בעולם כלכלי ועל האתגרים בהובלת ארגון נשים. גלזר ציינה כי חשוב מאוד לקדם נשים לתפקידי ניהול, והוסיפה: "ככל שיש יותר כסף כך יש פחות נשים בעמדות כוח".

אלה אלקלעי, יו"רית IBI ניהול תיקים וסמנכ"לית הפיתוח העסקי של החברה, סקרה את המגמות בהשתלבות נשים בתחום הכלכלי. כמו כן התקיים פאנל נשים פורצות דרך בעולם הכלכלי בהנחיית אלה קונקיס, דוברת ומנהלת תחום אחריות חברתית בחברת שיכון ובינוי.

עוד השתתפו בכנס: איילת ניר, לשעבר הכלכלנית והאסטרטגית הראשית ומנהלת מחלקת המחקר של בית ההשקעות פסגות, לשעבר הכלכלנית הראשית של IBI, וכיום עצמאית המספקת שירותים פיננסים לחברות, מרצה עצמאית ודירקטורית; דפנה אבירם-ניצן, מנהלת האגף למחקר הכלכלי של התאחדות התעשיינים; דפנה ליפשיץ, מנכ"לית עמותת תפוח; רונית בן בסט רום, מנכ"לית לשכת מסחר ישראל אמריקה; ויקי בר, יזמית עסקית-חברתית, שותפה ומייסדת של "מינגה", הזירה לעסקים חברתיים.

בתמונה : מימין הלנה גלזר נשיאת הכבוד של ויצו העולמית
קרדיט צילום: מוניק אשר

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרו אסטרטגיה.